Ik heb wat problemen met een oude compaq (P1 133). Ik probeer er een 8GB samsung HD in te zetten. Alleen deze wordt niet gedetecteerd door de compaq. Hij geeft als error: 'no fixed disk present'
. Een andere HD, een seagate 1,6GB werkt wel gewoon goed en wordt ook gedecteerd. Nu denk ik dit probleem waarschijnlijk wel op te kunnen lossen in het BIOS, alleen nu zet compaq hun BIOS op de HD. En die heb ik onwetend geformat
.
Nu kun je wel biossen downloaden op de Compaq support site maar ik heb echt geen idee wat voor compaq ik heb. Er staat op dat het een deskpro is, maar daar houd het ook mee op. Ik kan biossen downloaden voor zo'n 40 verschillende deskpro's maar hoe moet ik nou weten welke het is
.
Her een paar pics van mijn comppie:

Weet iemand toevallig welke deskpro het is? Ik heb de hele binnenkant afgezocht maar ik kan nergens een type vinden.
Nu kun je wel biossen downloaden op de Compaq support site maar ik heb echt geen idee wat voor compaq ik heb. Er staat op dat het een deskpro is, maar daar houd het ook mee op. Ik kan biossen downloaden voor zo'n 40 verschillende deskpro's maar hoe moet ik nou weten welke het is
Her een paar pics van mijn comppie:

Weet iemand toevallig welke deskpro het is? Ik heb de hele binnenkant afgezocht maar ik kan nergens een type vinden.
tvw