Toon posts:

Partitie fouten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een porbleempje ik had eerst mijn WD schijf van 40 GB opgedeeld in twee partities. Namelijk de C en D. Nu zat op de D alle spellen en Kazaa. Alleen kazaa maakte er zo'n zooi van dat mijn spellen raar deden. Dus heb ik d geresized en c ook. Dit zodat er tussen de twee unallocated space ontstond. Deze heb ik later d genoemd en de vorige d werd dus e ....zucht. Nu wou ik alle spellen kopieren naar de nieuwe D .........alles ging goed todat ie bij het mapjes need for speed kwam. Toen kwam er een fout melding....welke weet ik niet meer precies want mijn E doet het nu niet meer zie ik 8)7 KLOTE. Maar als ik de fouten scanner van partition magic erover laat gaan zegt ie FOuten..... ja en . Dan doet ie er verder niks mee. Resizen lukt ook niet meer. Waar zit de traditionele drive scanner in XP aargghhhh!!!! Help ik weet niet hoe ik de fouten weg krijg!!!!!!
Oh ja allemaal NTFS.
AUB HELP!!!!!!!!\

Groeten GOnzy _/-\o_

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Tja, ik heb heel kort geleden ook problemen met partities gehad. En ik ben nu wel overtuigd, partitioneren doe ik lekker onder systeembeheer (XP) of gewoon fdisk. Wat die fouten betreft, ik zou niet weten hoe je dat weg kunt krijgen behalve proberen eventuele data die je wilt bewaren proberen te restoren en met nieuwe partities weer verder gaan.

Wat je niet vermeld is welk OS je hebt. XP?

edit:
Oh, kijk anders eens onder systeembeheer -->schijfbeheer. Daar kun je je HD ook partitioneren etc. Resizen zou ook moeten lukken dan.

[ Voor 17% gewijzigd door SmartDoDo op 01-02-2003 21:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor dit topic ik heb wel gezocht met search maar ik heb nu van een vriend van me gehoord hoe ik het op kon lossen. Naar opdracht regel en dan CHDSK / f en toen heeft ie bij mij de fouten gewoon verwijderd. Daarna staion in partition magic een naampje geven en klaar. WEl wat bestanden kwijt maarja. Dus opgelost. Toch bedankt!!