Toon posts:

Probleem SVCD met Sony NS 305 (Zilver)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft een Sony NS 305 (Zilver) gekocht. Nu is het probleem dat hij wel VCD's kan afspelen, maar geen SVCD's.
Nu hoorden wij het vreemde bericht dat je met diezelfde speler in het zwart wel SVCD's kunt afspelen. Is er misschien een hack om ervoor te zorgen dat je dat ook met de zilveren kunt??

Verwijderd

ik heb dezelfde speler en hetzelfde probleem
ben dus ook zeer benieuwd naar een oplossing
(niet dat dit echt een bijdrage is voor je probleem maar het ligt iig niet aan je vriend :) )

Verwijderd

Vreemd dat een zwarte speler wel svcd zou spelen... volgens de site van sony is er geen verschil... zou ook een beetje vreemd zijn als de kleur functie's zou bepalen...
Ik heb zelf ook een NS305s maar nog nooit SVCD's geprobeerd..

http://www.sony.de/view.x...7050&prod=26658&loc=de_DE

probeer eens de cd met een ander proggie te branden en test opnieuw..

suc6

Verwijderd

Ik heb dezelfde speler in het zwart en die kent alleen VCD's, SVCD's ondersteund hij niet. Staat ook in de handleiding.

Wat ik erger vind is dat hij blijkbaar ook geen VCD versie 2 afspeelt die menu's ondersteund. Paketten als photo2vcd en picturetotv gebruiken dit en deze speler kan er geen chocola van maken. zonder de menu's gaat het wel maar die menu's leken me net zo leuk.

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:25

JWO

moet je op de www.vcdhelp.com site ff de svcd header trick op halen, dan brand je een svcd als vcd en dan werkt ut wel.

• MjB
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 17:39

MjB

Veel A-merken kunnen geen SVCD of alleen vaak de duurdere types. Daarom heb ik liever een minder bekend merk. Ik heb zelf een Cyberhome AD-L 528 en die slikt echt alles. Van SVCD tot miniDVD.... :+

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:25

JWO

MjB schreef op 01 februari 2003 @ 23:30:
Veel A-merken kunnen geen SVCD of alleen vaak de duurdere types. Daarom heb ik liever een minder bekend merk. Ik heb zelf een Cyberhome AD-L 528 en die slikt echt alles. Van SVCD tot miniDVD.... :+
ook SA-CD ? ;) ;) :P

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:13
MjB schreef op 01 februari 2003 @ 23:30:
Veel A-merken kunnen geen SVCD of alleen vaak de duurdere types.
Klopt. Daarom vind ik het ook wel cewl dat ik mijn philips firmware heb kunnen flashen naar een nieuwere versie zodat ik wel svcd's kan afspelen. Welliswaar stond die firmware niet bij philips zelf, maar moest ik daar achter komen via allerlei wazige sites. Maar toch, A-merk en goede mogelijkheden! Het kan dus wel....

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-08 07:07
* kleinelievewolff heeft een Sony NS-405

Die kan officieel ook alleen maar VCD lezen en geen SVCD, maar met die headertrick van www.vcdhelp.com werkt het prima. Tis alleen iets meer werk om het even om te zetten, maar daar krijg je dan wel een iets betere beeldkwaliteit voor terug.

Verwijderd

oh ik heb ook een NS 305 (zilver) maar ik kan wel SVCD afspelen? Dat gedoe met die menu's werkt niet, maar hij speelt wel af?
volgens deze link speelt hij wel gewoon svcd af?
http://www.sony.de/view.x...7050&prod=26658&loc=de_DE

Verwijderd

er zijn trouwens wel a-merken die het kunnen en die niet zo duur zijn. JVC speelt alles af,

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:10

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

JWO schreef op 01 February 2003 @ 23:28:
moet je op de www.vcdhelp.com site ff de svcd header trick op halen, dan brand je een svcd als vcd en dan werkt ut wel.
Ja, werkt idd zeer goed die header trick
Heb zelf de Sony DVP-S725D.

Fashionably sensitive, but too COOL to care

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 01:26
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 18:55:
er zijn trouwens wel a-merken die het kunnen en die niet zo duur zijn. JVC speelt alles af,
Tja moet je niet die combi van dvd en vhs hebben!, daar helpt de header trick ook niet :(

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1