Ik krijg het maar niet voor elkaar.
Ik heb een chello verbinding en draai een windows server met W2K AD.
Nou heb ik via NAT geprobeerd mn internet te delen en porten te mappen., maar dat lukte niet. dus maar weer via het ene welkbekende internet sharing vinkje, uiteraard wel internet gedeeld dus. Maar ik wil ook graag kunnen netmeeten, msn en icq file transfers doen! Het bekende probleem dus.
Ik dacht, als het niet op de Windows manier wil dan maar op AnologX manier. (wat infeite het zelfde is ofcoarse, maar de handeling wat anders(voor mij dan))
Dus ik netjes de waarden opgeven
Wat overeenkomt met dit plaatje :

maar dan bv poort 6891 naar 192.168.0.1 of localhost ,
maar het werkt niet!. Ik snap er niks van, meer kan je niet instellen en minder ook niet maar toch werkt het niet! Wat moet ik doen?
Het zal wel een no0bie vraag zijn, maar ik vraag het toch.
Ik heb een chello verbinding en draai een windows server met W2K AD.
Nou heb ik via NAT geprobeerd mn internet te delen en porten te mappen., maar dat lukte niet. dus maar weer via het ene welkbekende internet sharing vinkje, uiteraard wel internet gedeeld dus. Maar ik wil ook graag kunnen netmeeten, msn en icq file transfers doen! Het bekende probleem dus.
Ik dacht, als het niet op de Windows manier wil dan maar op AnologX manier. (wat infeite het zelfde is ofcoarse, maar de handeling wat anders(voor mij dan))
Dus ik netjes de waarden opgeven
Wat overeenkomt met dit plaatje :

maar dan bv poort 6891 naar 192.168.0.1 of localhost ,
maar het werkt niet!. Ik snap er niks van, meer kan je niet instellen en minder ook niet maar toch werkt het niet! Wat moet ik doen?
Het zal wel een no0bie vraag zijn, maar ik vraag het toch.
Onder een steen geleefd dan maar ;-)