Toon posts:

Soltek + XP installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje XP op een soltek (ik weet ni welk type van mobo het is, in ieder geval een met socket A)
CPU = 1200 Amd Athlon
Sound on board
GF2 Mx 440

Het probleem is dat bij installatie van windows XP (home edition of professional maakt niks uit), na al die 'Bestanden laden' het systeem blijft hangen op een zwart scherm met linksvanboven een wit streepje (wat ik bedoel is dus dat je iets dergelijks gelijk een Dosscherm).

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

Heb ik ook vaak gehad..
Heb er een andere videokaart ingehangen en de installatie gedaan..(niet iedereen heeft extra kaarten in huis) en daarna de kaart terug geplaatst..
Werkt hier perfect.. :)

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Post hier eens je volledige systeemspecificaties/configuratie en beschrijf exact de handelingen die je hebt uitgevoerd om WinXP te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
CPU : 1200 amd athlon
256 mb RAM
Soltek mobo SL75KAV
GeForce 2 Mx 440
CD writer van LG 12 8 32
CD rom van 40
Geen modems of netwerken, alle overbodige apparaten zijn al uitgeschakeld (Sound on Board...)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Is dat echt alles wat je in je systeem hebt zitten :? Waar zijn de HDD's en de voeding dan? En waar zijn de door jou uitgevoerde handelingen tijdens XP install?

Kortom: weest volledig, duidelijk en exact.
Lees anders de FAQ Forumgedrag nog eens door..

[ Voor 54% gewijzigd door BalusC op 01-02-2003 20:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 01 February 2003 @ 20:40:
Is dat echt alles wat je in je systeem hebt zitten :? Waar zijn de HDD's en de voeding dan? En waar zijn de door jou uitgevoerde handelingen tijdens XP install?

Kortom: weest volledig, duidelijk en exact.
Lees anders de FAQ Forumgedrag nog eens door..
Hmmm, ja sorry voor deze nogal hectische thread, het is opgelost, het lag dus duidelijk aan de beeldkaart, nog in ieder geval merci nog...

oh ja deze thread mag dus dicht

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 01:38 ]

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
is gewoon simpel je videokaart, ff verwisselen als je de kans hebt en na installatie je eigenste weer terug hangen...
Pagina: 1