moet ik mijn g400 inruilen voor een radeon.

Pagina: 1
Acties:

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:50
Hallo,

ik zit met een dillema, ik heb een g400 en ik ga binnenkort een thunderbird 900 kopen.
Is het dan verstandig om de matrox g400 die ik heb te vervangen voor een Ati radeon of moet ik wachten op de g800?

Ik gebruik dualhead om dvd's op mijn tv te kijken en wil dat ook blijven doen.

Ik speel ook wel counterstrike en wil in de toekomst wel gewoon 3d-spellen doen.

De spellen die ik nu speel doen het allemaal goed en mooi.

Ik hoorde dat de 2d kwaliteit van de Radeon aardig dicht in de buurt komt van de matrox en aangezien ik die 901 19" monitor heb van Iiyama vind ik het zonde om een mindere 2dkaart te kopen (dus geen geforce2).

Dus kopen die Radeon 64md ddr vivo of wachten?

Verwijderd

Niet doen,

Ik speel ook 3D spellen zoals Q3, UT en SoF, reken maar dat dit er vet uit ziet!!!

Je G400 kan nog zeker mee,
en als je toch een nieuwe wilt dan zou ik als ik jou was een paar maandjes wachten want in het voorjaar komen weer de nieuwe generatie 3D kaarten.
Deze zullen beter zijn dan die Radeon
En de Radeon wordt dan ook weer goedkoper

Bramk

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:55
Niets moet :)

De radeon heeft geen DH, dus als je DH wil blijven gebruiken moet je de g400 houden
(of radeon met een 2de pci videokaart?)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Een Radeon VIVO heeft Video Out dus dus die kan je op je TV aansluiten voor de DVD's en de Radeon is de Top wat betreft DVD's dus een slechte keus is het niet, alleen wat is er al bekend over de G800, erg weinig om daar iets nuttigs over te kunnen zeggen.

De Radeon is een erg goede kaart, maar hoeveel geduld heb je om te wachten tot 1. de G800 uit is en 2. tot hij in Nederland verkrijgbaar is? (Als de G800 tenminste net zo goed is als een Radeon)

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ik heb een thunderbir 800@1000 en dat wil prima met een G400, ik heb ook lopen twijvelen (om een GeForce2 MX te kopen), maar ik ben blij dat ik het niet gedaan. Want mijn matrox heeft het nog bij geen spel het niet gedaan. Wel heeft de G400 een hitte probleem (althans bij mij).