Ik heb sedert een paar uur het probleem dat wanneer ik een link aanklik dat IE crasht. Het gebeurt altijd met een link die in een topic staat en dit probleem doet zich alleen voor wanneer ik op GoT zit, met andere sites heb ik er geen last van.
Wat heb ik geprobeert?
Patches gedownload+geïnstalleerd
CTRL-F5
Reboot
Toch blijft het probleempje bestaan. Wanneer via een andere pc (WinME/Mandrake9.0) dan heb ik er geen last van, alleen onder XP+IE6.0 heb ik deze crashes. Is er vandaag iets veranderd?
Omdat ik nu zo'n beetje alles geprobeerd heb kan ik nu wel zeggen dat het niet een lokaal probleem is. Ik moet er bij zeggen dat mijn installatie niet vervuild is omdat ik een aantal dagen geleden een verse install van alles heb gedaan.
Edit:
Oops, er stond dat mijn systeem vervuild was maar dit is niet zo.
Dit dankzij die her-install. Chem, ik hoop niet dat je dacht dat ik echt zo aan het prutsen was.
Wat heb ik geprobeert?
Patches gedownload+geïnstalleerd
CTRL-F5
Reboot
Toch blijft het probleempje bestaan. Wanneer via een andere pc (WinME/Mandrake9.0) dan heb ik er geen last van, alleen onder XP+IE6.0 heb ik deze crashes. Is er vandaag iets veranderd?
Omdat ik nu zo'n beetje alles geprobeerd heb kan ik nu wel zeggen dat het niet een lokaal probleem is. Ik moet er bij zeggen dat mijn installatie niet vervuild is omdat ik een aantal dagen geleden een verse install van alles heb gedaan.
Edit:
Oops, er stond dat mijn systeem vervuild was maar dit is niet zo.
Dit dankzij die her-install. Chem, ik hoop niet dat je dacht dat ik echt zo aan het prutsen was.
[ Voor 13% gewijzigd door bazs2000 op 01-02-2003 21:30 ]