DVD speler Kruidvat

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:34
Hallo

Ik heb vandaag deze :
http://kruidvat.amercom.n...ine_45_pagina_5_groot.jpg
DVD speler gekocht bij Kruidvat.

Voor de mensen die van plan waren dit apparaat te kopen zou ik zeggen DOEN.

Ik heb hem ook gekocht, zit een jaar garantie op , AB erbij, scart kabel erbij, en audio kabels. het apparaat is zèèr degelijk (duits), maakt geen lawaai, en heeft zeer mooie beeld en geluidskwaliteit, hij kan ook MP3 cd's afspelen , en hij heeft een mooi , luxe en overzichtelijk OSD , en is heel makkelijk te gebruiken.

Echt een aanrader! 98 euro was ik in totaal kwijt (inclusief verwijderingsbijdrage).

Suc6 met het kopen!

Ik weet niet of ze ze maandag nog hebben, ik hoop het wel voor de mensen die hem willen gaan kopen!

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 22:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik was vandaag toevallig nog op zoek naar een goedkope, thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67814

ook svcd afspelen goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Graag gedaan :)

Beeld en geluid is trouwens echt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Dat kan ik niet met zekerheid zeggen, niet geprobeerd, en ik heb ook niet de middelen om het te testen.. helaas :(

Eerlijk gezegd heb ik hem daar ook niet voor gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:40
Nee speelt geen SVCD af.. kreeg het iig niet aan de gang en na zoeken, kwam ik er achter dat hij het niet ondersteund (heb de mijne daarom teruggebracht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
  • Laatst online: 30-08-2022
het kan nog goedkoper, zag vorige week bij mediamarkt in groningen een dvd speler voor €88,-!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Visgek24 schreef op 01 February 2003 @ 19:29:
Hallo

Ik heb vandaag deze :
http://kruidvat.amercom.n...ine_45_pagina_5_groot.jpg
DVD speler gekocht bij Kruidvat.

Voor de mensen die van plan waren dit apparaat te kopen zou ik zeggen DOEN.

Ik heb hem ook gekocht, zit een jaar garantie op , AB erbij, scart kabel erbij, en audio kabels. het apparaat is zèèr degelijk (duits), maakt geen lawaai, en heeft zeer mooie beeld en geluidskwaliteit, hij kan ook MP3 cd's afspelen , en hij heeft een mooi , luxe en overzichtelijk OSD , en is heel makkelijk te gebruiken.

Echt een aanrader! 98 euro was ik in totaal kwijt (inclusief verwijderingsbijdrage).

Suc6 met het kopen!

Ik weet niet of ze ze maandag nog hebben, ik hoop het wel voor de mensen die hem willen gaan kopen!
degelijk??

hoe kun je dat na 1 dag al weten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Tekielja schreef op 01 februari 2003 @ 21:38:
[...]

degelijk??

hoe kun je dat na 1 dag al weten??
Naja ik bedoel daarmee te zeggen dat het apparaat degelijk aanvoelt, niet el-cheapo ofzo..

De lade is ook erg stevig, rammelt niet, en het apparaat maakt tijdens het afspelen geen geluid.

lmd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:41
heeft zeer mooie beeld en geluidskwaliteit
Wat is je referentiekader?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

Klonk leuk, helaas geen VCD. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 23:17

Smarron

The bend

Laten we het wel hebben over een DVD-speler van onder de 100 euro. Verwacht dan geen state of the art of iets dergelijks. Ik denk dat als je niet de hoogste eisen stelt, dat je met zo'n ding erg goed zit. Hij speelt zowat alles af, (S)VCD wellicht niet, maar veel mensen kopen zo'n ding daar niet voor. MP3 is mooi meegenomen. Tuurlijk zijn er veel betere spelers, maar dan betaal je alweer 50 euro meer. Volgens mij is het een goeie koop.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Smarron schreef op 02 February 2003 @ 21:12:
Laten we het wel hebben over een DVD-speler van onder de 100 euro. Verwacht dan geen state of the art of iets dergelijks. Ik denk dat als je niet de hoogste eisen stelt, dat je met zo'n ding erg goed zit. Hij speelt zowat alles af, (S)VCD wellicht niet, maar veel mensen kopen zo'n ding daar niet voor. MP3 is mooi meegenomen. Tuurlijk zijn er veel betere spelers, maar dan betaal je alweer 50 euro meer. Volgens mij is het een goeie koop.
* Tekielja ruilt z'n pioneer-444 nog niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnem_
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 00:44
Vooral de "On Screen Display" lijkt me handig! Je staat toch raar te kijken als......................

* arnem_ is benieuwd wat ze daar mee bedoelen.

Ik heb een niet zo dure Samsung speler.
Deze zit nog wel eens te kloten met de ondertiteling, deze maakt er nog wel eens (tijdeljik)een boventiteling van. Bij het overgaan van de ene laag naar de andere haperd het het wel eens behoorlijk en het doorspoelen gaat enorm hakkerig. Ik denk dat deze problemen niet voorkomen bij de duurdere DVD-spelers en dus wel bij deze maar ach, de film wordt er niet anders van.

[ Voor 64% gewijzigd door arnem_ op 02-02-2003 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37315

ehm arnem, dat die ondertiteling soms boven in beeld staat hoort gewoon zo. :D
Dit omdat de ondertitling anders over 'credits' of ander ondertiteling heen geprojecteert wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 37315 op 02-02-2003 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64476

zo het was weer eens vet druk bij de kruidvak
die dvd's vlogen eruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25868

Zelf gebrande dvd+r speelt hij ook slecht af. ik had dvd`s gebrand met mpeg1, dan moet je eerst op play drukken (dan krijg je heel blokkerig beeld) dan stop en dan weer play en dan is het beeld wel goed. Vcd en svcd speelt hij inderdaad niet af, dan zegt hij wrong disk. Ik heb hem gelijk weer terug gebracht. Daarna heb ik de dvd die ze nu bij de blokker hebben gehaald. Doe ik hem aan, zie ik al gelijk de zelfde vissen als bij die van de kruitvat. Zelfde software en doet dus precies hetzelfde en die heb ik ook maar weer terug gebracht. Nu toch maar eens de winkel in met een stapel zelf gemaakte dvd en vcd. Dan weet je zeker dat hij aan jou eisen voldoet. Kom je er later pas achter dan, kan je fluiten naar je geld en ben je haast verplicht om weer een andere te kopen. en dan is het weer goedkoop is vaak duurkoop. Ik raad deze twee dus af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
arnem_ schreef op 02 februari 2003 @ 21:29:
Vooral de "On Screen Display" lijkt me handig! Je staat toch raar te kijken als......................

* arnem_ is benieuwd wat ze daar mee bedoelen.

Ik heb een niet zo dure Samsung speler.
Deze zit nog wel eens te kloten met de ondertiteling, deze maakt er nog wel eens (tijdeljik)een boventiteling van. Bij het overgaan van de ene laag naar de andere haperd het het wel eens behoorlijk en het doorspoelen gaat enorm hakkerig. Ik denk dat deze problemen niet voorkomen bij de duurdere DVD-spelers en dus wel bij deze maar ach, de film wordt er niet anders van.
De positie van ondertiteling is bepaald door de makers van de dvd zelf en niet door de speler. De speler zet ze hooguit aan of uit.
Wat dat betreft is daar een hoop verbetering te vinden voor een volgende generatie van dvd spelers. Als ze gewoon de teksten in de dvd meesturen en wat timing info, dan zou een dvd speler zelf kunnen bepalen wat ie met de ondertiteling doet. Beter voor projectoren, zodat ze mooiere ondertiteling kunnen hebben.

OSD is wel standaard he... Gewoon de berichten van de dvd speler op het huidige beeld. Niet bepaald een feature om wakker van de liggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Scarp op 03-02-2003 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Anoniem: 25868 schreef op 03 February 2003 @ 09:42:
Zelf gebrande dvd+r speelt hij ook slecht af. ik had dvd`s gebrand met mpeg1, dan moet je eerst op play drukken (dan krijg je heel blokkerig beeld) dan stop en dan weer play en dan is het beeld wel goed. Vcd en svcd speelt hij inderdaad niet af, dan zegt hij wrong disk. Ik heb hem gelijk weer terug gebracht. Daarna heb ik de dvd die ze nu bij de blokker hebben gehaald. Doe ik hem aan, zie ik al gelijk de zelfde vissen als bij die van de kruitvat. Zelfde software en doet dus precies hetzelfde en die heb ik ook maar weer terug gebracht. Nu toch maar eens de winkel in met een stapel zelf gemaakte dvd en vcd. Dan weet je zeker dat hij aan jou eisen voldoet. Kom je er later pas achter dan, kan je fluiten naar je geld en ben je haast verplicht om weer een andere te kopen. en dan is het weer goedkoop is vaak duurkoop. Ik raad deze twee dus af.
Amen.

Voor de moderne tweaker is die ouderwetse VCD functie 'om de 1 of andere reden' toch nog wel belangrijk.
Goed opletten dus!

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04 07:52

orca

Zwem goed, Broeder.....

dat ding van 88 Euro bij media markt doet wel vcd, zelf gekocht en getest.

Als ie een jaar volhoudt ben ik gelukkig...

zelf gebrande dvd's weet ik niet, doe ik nog niet..

ik brand alle enterprise afleveringen per twee op een 90 minuten cd past net

[ Voor 20% gewijzigd door orca op 03-02-2003 09:51 ]

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ik zou zelf eerst eens wat meer over het merk willen weten (betrouwbaarheid enz) voordat ik er iets van koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Bij de BCC een "ProLine" :? DVD speler voor 89,95 ik ga deze week er heen met een aantal cd's (X)(S)Vcd en MP3 en ga eens kijken hoe hij dat afspeeld.
Ik heb helaas geen DVD+/-R(RW)...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Als ik iets gebruik met mijn DVD speler is het wel de VCD functie. Divx na Divx wordt omgezet in VCD om lekker comfortabel op de bank bekeken te worden (en naar familie met DVD spelers gesluisd te worden >:) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 23:35
wagenveld schreef op 03 February 2003 @ 09:51:
ik zou zelf eerst eens wat meer over het merk willen weten (betrouwbaarheid enz) voordat ik er iets van koop.
voor dat geld kun je niets verwachten en je moet blij zijn met wat je krijgt, als je in deze prijsklasse vergelijkende warenonderzoeken wilt gaan doen ben je toch wat verkeerd bezig. Het zijn eigenlijk allemaal dezelde spelers alleen met een ander doosje eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:32

Tacoos

i am i

Deze lijkt sterk op die uit de vorige actie, dus zoek voor meer info effe naar kruidvat in de search.
Na een kleine hack speelt íe waarschijnlijk gewoon VCD's (zie search).
't Enige waar je rekening mee moet houden, is dat 'ie CVD subs slecht weergeeft als kleur 3 (outline) op outline staat (tenminste bij DVD2SVCD icm winsubmux).

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51220

MrUfip schreef op 01 February 2003 @ 19:41:
het kan nog goedkoper, zag vorige week bij mediamarkt in groningen een dvd speler voor €88,-!!!
mediamarkt verkoopt zijn spullen toch altijd zonder kabels (scart enzo?) dus ben je uiteindelijk nog duurder uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Laatst online: 29-04 17:44
Ook schreef op 03 February 2003 @ 09:48:
[...]

Amen.

Voor de moderne tweaker is die ouderwetse VCD functie 'om de 1 of andere reden' toch nog wel belangrijk.
Goed opletten dus!
De moderne tweakers heeft toch zijn pc op de tv aangesloten en steekt toch geen tijd in het omzetten naar (S)Vcd? Of ik zie het mis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Tekielja schreef op 02 February 2003 @ 21:19:
* Tekielja ruilt z'n pioneer-444 nog niet in...
Flauwe opmerking. Het gaat hier om een heel goedkoop ding en alle waarde naar z'n geld. Ik heb ook een Pioneer (stoer he?) maar die is dan ook wel meer dan twee keer zo duur. Als je niks zinnigs te melden hebt, blijf dan weg uit een topic.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59828

ik denkt niet dat het ding kan tippen aan mijn Denon dvd-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 59828 schreef op 03 February 2003 @ 12:49:
Weer zo'n doelloze crap opmerking :Z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Laatst online: 29-04 17:44
Exirion schreef op 03 February 2003 @ 12:53:
[...]

Weer zo'n doelloze crap opmerking :Z
Vond het wel een nuttige opmerking..
Is zo'n zelfde opmerking als ik ruil mijn BMW M3 ook niet in voor een DAF 45.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40432

Anoniem: 59828 schreef op 03 februari 2003 @ 12:49:
|:( < deze smile zegt genoeg lijkt me :(
mediamarkt verkoopt zijn spullen toch altijd zonder kabels (scart enzo?) dus ben je uiteindelijk nog duurder uit :)
Heb een half jaar geleden ook een dvd speler gekocht van sony. €240 was ik kwijt.... maar denk maar niet dat er ook maar 1 kabeltje bij zat. Terug gegaan naar de winkel ( want ik moest toch een scart hebben ) , maar dat was normaal bij sony zeiden ze

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 40432 op 03-02-2003 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Nou kijk, ik heb dat ding niet gekocht om VCD en dat soort spul mee af te spelen.
Ik heb heb gekocht, om af en toe een DVD'tje te kijken en wat mp3 cd's te luisteren, en sinds ik hem heb doet ie alles wat ik wil , en precies zoals ik wil.

De beeldkwaliteit vind IK persoonlijk erg goed, en het geluid is ook prima.

Ik zeg niet dat deze DVD speler het absolute top ding is voor onder de 100 euro, ik heb gewoon mijn mening en ervaring met het ding hier gepost, zodat andere mensen ook van 't apparaat kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Inderdaad alle waarden naar ze geld. Ik heb zelf een Phlips 701 perfect ding speelt SVCD super af alleen geen MP3. Maarja dit was ook 1 van de eerste speler koste toen de tijd 600 piek! Alleen is mijn ervaring met goedkope DVD spelers als ze VCD afspelen of SVCD dat ze af en toe haperen vandaar dat bij deze de optie waarschijnlijk ook niet opzit.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

onkruid71 schreef op 03 februari 2003 @ 12:46:
[...]

De moderne tweakers heeft toch zijn pc op de tv aangesloten en steekt toch geen tijd in het omzetten naar (S)Vcd? Of ik zie het mis..
Met 15 meter kabel over de gang van pc naar tv wordt de betere wederhelft niet gelukkiger. Op afstand brullen waar de muis zit wegens het ontbreken van Dual Head functie is leuk als test van de relatie en voor de buren. Omzetten naar VCD en heerlijk comfortabel CDRW'tjes wisselen is dan een betere optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11-2023
Heb vandaag ook de Kruidvat DVD speler gehaald. MP3... prima. (S)VCD... nope. Had onderweg meteen ff een DVD uit de DVD-tap gehaald. En na 8 seconden gaf de speler er de brui aan: Data error. En geen krasje erop. Wel een sticker met streepjescode rond het midden. Maar ja, ik wil wel vaker een DVD'tje huren en op de PC werken ze allemaal wel lekker (ook deze). Dus ik terug, met de betreffende DVD erbij. "Eerste die terugkomt, zal wel gekopieerd zijn, blabla..." Dus ik neem een andere mee, maar helaas, zelfde resultaat.

Ben daarna vlug naar de Kijkshop gereden voor zo'n Lenco geval (oké, die was dan wel 129€), en die doet het gelukkig wel :) Ook m'n VCD'tjes. Wel geen SCART, geen tulp, maar toch voel ik me nu gelukkiger :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 22:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik ben wel blij met dat kruidvatdingetje, hij speelt mijn dvd's af meer heb ik niet nodig en over de kwaliteit ben ik zeer tevreden.

Het is toch de bedoeling dat hij niet langer dan een halfjaar/jaar meegaat omdat ik dan een home cinema wil (ligt eraan, want m'n pa wil een dvd recorder). Gaat hij binnen die tijd naar de hel zit er gagantie op.

En VCD en die troep heb ik mn pc+tv-out voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 23:35
de blokker heeft nu een aanbieding van een provision dvd voor 89 euro, nog goedkoper dus. Deze ondersteunt wel vcd, over svcd staat niets in de folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

arjandijk schreef op 05 February 2003 @ 03:34:
de blokker heeft nu een aanbieding van een provision dvd voor 89 euro, nog goedkoper dus. Deze ondersteunt wel vcd, over svcd staat niets in de folder
Wat ik me meen te herinneren is dat ie het niet support. Het staat wel op de doos, maar dat klopt niet. Is een keer in een GoT topic aan de orde geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-06 15:45

Alaksandus

Vae puto deus fio

De speler van blokker ondersteunt het wel:

Wij hebben een regiocode en een (s)vcd-code voor de prdvd 172. Hieronder staat het omschreven.
PRDVD172

1. Lade openen.

2. Druk op setup.

3. Toets op de afstandbediening, Next, Previous, Next, Previous.

4. Het setup menu verdwijnt nu, bovenin beeld komt VER 2 te staan, door pijltjes toetsen te gebruiken naar opzij VER 255 selecteren.

5. Lade weer sluiten en de speler is regiovrij.

Om VCD afspelen mogelijk te maken voert men de zelfde stappen uit, maar gaat men dan met de pijltjes toetsen omlaag tot men 5001 ziet staan. Dit veranderen in 5000 en hij leest VCD.

Het kan voorkomen dat bij de nieuwere modellen geen VCD meer ondersteund is. 5001 of 5000 staan dan ook niet tussen de opties.

Met vriendelijke groeten,

Boxford Holland BV

Pascalweg 8

8013 RC ZWOLLE

TEL: 038-4600350

FAX: 038-4600250

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25868

Weet iemand al of deze hacks werken met de dvd`s die ze nu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64476

hoeveel is die blokker dvd dan ?
haha dat regiovrij maken lijkt wel een ps
druk .. .. ..
houd de afstandsbediening op de kop, draai 3 rondjes.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Anoniem: 64476 schreef op 08 February 2003 @ 02:35:
hoeveel is die blokker dvd dan ?
Die van de Blokker is dacht ik 89 pleuro's.
Ik heb m ook (vorig jaar was die ook bij de blokker voor 99 pleuro's, maar dan met 6 gratis dvd'd erbij :9 )
Het is een Provision - vaag b-merk - MAAR ik moet zeggen dat ik niet ontevreden ben met dit ding. Hij kan dvd - cd - mp3 - vcd EN svcd. Nooit problemen mee gehad, alle schijfjes die ik erinstopte (zelfs zelfgebrande) speelde hij af zonder problemen.
Het enigste nadeel dat ik denk dat er is, is dat dat ding na twee uur film kijken een beetje warm wordt (zelft de dvd schijf is een beetje warm), maar als je m niet tussen andere aparaten zet is het geen probleem.
voor 89 pleuro's is ie goed te doen. er zit zelfs een goed overzichtelijke AB bij.

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Anoniem: 59828 schreef op 03 February 2003 @ 12:49:

Gelieve niks te zeggen als dit alles is wat je kunt verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 13:53

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Heb al diverse kennissen gehoord met klachten over die Blokker DVD van vorig jaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 12:41
Beetje OT, maar toch: Ik schiet altijd in de lach bij het horen van termen als 'Kruitvat DVD speler' en 'Blokker DVD speler' :)

Je koopt toch ook geen auto bij de groenteboer?

Nu ff serieus: Het probleem met veel van die goedkope dingen is niet dat ze geen value for money zijn, want je kan moeilijk ontkennen dat een apparaat van minder dan 100 euro dat evenveel doet (maar wel wat minder goed) dan concurrenten van 200, 400, 800 euro etc., (en de verschillen zijn echt niet zo groot als je zou denken) veel voor zijn prijs biedt.

Het probleem is dat al mijn ervaringen met die dingen erop wijzen dat ze zo onbetrouwbaar als de neten zijn. Of het nou Provision, Cyberhome, Finlux of een ander D-merk is, ze vertonen lip-sync issues, lopen vast in de menu's, vertonen ghosting of ze vliegen zelfs spontaan in de fik.

En da's ook logisch: voor 100 euro zijn de componenten natuurlijk niet super, en QA zal ook niet al te grondig zijn.

Kortom: You takes your choice and you pays your money :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22802

Ik vind dit soort Forums echt ONZIN!!
Wie gaat er nou discusseren over DVD spelers van minder dan 100,- en het dan hebben over Duitse Topkwaliteit!! De feiten zijn veel storingen matige beeld en geluidskwaliteit in een slecht afgewerkte behuizing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-06 08:57

Stoffel

Engineering the impossible

Anoniem: 22802 schreef op 08 February 2003 @ 17:41:
Wie gaat er nou discusseren over DVD spelers van minder dan 100,- en het dan hebben over Duitse Topkwaliteit!! De feiten zijn veel storingen matige beeld en geluidskwaliteit in een slecht afgewerkte behuizing!
:?

wat doe je hier dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Anoniem: 22802 schreef op 08 februari 2003 @ 17:41:

Gelukkig is het niet aan jou om te bepalen wat onzin is. En als je het hier zo'n onzin vindt .. ga dan weg. Genoeg fora hoor.
Pagina: 1