Wie heeft er al adsl bij Kpn???????

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jonathan112
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04-2025
Wie heeft er al adsl bij kpn en dan ben ik vooral benieuwd naar de snelheid en hoe duur het is.

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

Het

Het is me er eentje...

prijs staat op de sites van de leveranciers.\
Ik wil hier graag een vraag aan toevoegen... Welke provider is het best? (XS4ALL bijv. heeft wel gebrikersvoorwaarden (en een FUP) maar o.a. Demon heefgt geen algemene voorwaarden, dus dat vergwelijkt moeilijk...)

Sjongejonge

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
ik krijg een limiet van 30 gig

Verwijderd

Ik zit bij KPN met XS4all en ik mag niet klagen: Met DA een download van 50Kbytes/seconde is aardig dacht ik..

De feiten voor basic ADSL:
-je krijgt 512Kbits (70K met overhead)
-je betaalt 99,-
-streaming media is ECHT bereikbaar !!
-Altijd snelle verbinding

Gewoon doen dus..

• Het

Het

Het is me er eentje...

ja, ok... maar nu de hamvraag... Wlke provider?

Sjongejonge

Verwijderd

Hier nog lang niet :( maar ik heb wel een lekkere kabelverbinding en dat maakt al veel goed :)

• Jonathan112
Zou er eigenlijk al een site zijn waar al die providers worden vergeleken zadat je zo kan kiezen welke het beste is??? xs4all lijkt me ook wel een goeie maar dat ik het ga nemen weet ik in elk geval al alleen moet ik nog bedenken inderdaad welke provider ik ga nemen

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:30
Hier staat een vergelijking. Of ie up-to-deet is weet ik eerlijk gezegd niet.

Zelf surf ik trouwens met Mxstream bij XS4All. Bevalt goed, beter dan Casema in ieder geval!

Edit: de website is up-to-date, ik heb het even gechecked!

omniscale.nl

Verwijderd

Op dinsdag 14 november 2000 16:55 schreef Yan Grange het volgende:
Ik wil hier graag een vraag aan toevoegen... Welke provider is het best? (XS4ALL bijv. heeft wel gebrikersvoorwaarden (en een FUP) maar o.a. Demon heefgt geen algemene voorwaarden, dus dat vergwelijkt moeilijk...)
Naar mijn mening biedt Cistron de beste kwaliteit/prijs verhouding 2 tot 8 mbit/fl.149.- incl telefoon abonnement. Het probleem is dat ze nog niet veel heben laten zien. |:(
Aan de andere kant biedt MxStream een redelijke verbinding (512 tot 1024kbit downstream) met een goede dekkingsgebied die steeds ruimer wordt. De kosten hiervoor zijn bij 512kbit iets goedkoper dan cistron. Ik denk rond de 135 piek. Bovendien kun je bij mxstream een doe-het-zelf pakket nemen waarmee je 150 piek aan istallatiekosten bespaart. (fl.325.- bij cistron)

Ik ben van plan om zelf DSL te nemen en daarbij ook afscheid te nemen van :r :r :r BAGERcasema

:) :) :)

voor meer informatie kun je deze link volgen:

http://www.allesoveradsl.nl/

mzls

• kross
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
En welke asdl provider heeft er een goede binaries newsserver (als we toch vragen gaan stellen)?

- en dan vooral de highspeed en image groepen
- retensie moet toch wel zo'n beetje op 11/2 a 2 dagen liggen

Verwijderd

WOOHOO! EINDELIJK xs4all mxstream aangevraagd!! na <big>2.5</big> jaar casema in een probleemwijk! :) :) :) :) :)

verder heb ik nix te zeggen, maar ik ben erg blij :)

• Jonathan112
Ik ga het ook aanvragen bij xs4all die lijkt me het best dan ben ik eindelijk van die klote wanadoo af

• Het

Het

Het is me er eentje...

ok ik dan ook!! (maar wel een FUP van 10 GB geloof ik... Is dat vwwel of weining?)

Sjongejonge

• Jonathan112
Wat is FUP en 10 Gb tja t is welaardig wat ik weet niet of het snel vol zit of wat het dan ook mag wezen

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:37
MxStream via Euronet, filter is eruit gesloopt in de centrale door een kennis van mij, nu heb ik SDSL (2Mbit up en down). Bevalt me prima! Heb het nu 1 week, en Prima, en dat voor een product van de KpN...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 14:35 schreef Jonathan112 het volgende:
Wat is FUP
FUP = Fair Use Policy
Fair use policy: Een vast bedrag voor een afgemeten hoeveelheid dataverkeer. De fair use policy van XS4ALL houdt in dat u geen excessief gebruik kunt maken van de verbinding.
Op vrijdag 17 november 2000 14:35 schreef Jonathan112 het volgende:
en 10 Gb tja t is welaardig wat ik weet niet of het snel vol zit of wat het dan ook mag wezen
Die 10Gb zal voor sommige personen net genoeg zijn. FXP-verslaafden zullen beter af zijn bij Planet Internet, die hanteert nl. een limiet van 30Gb :)

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 17:47
Op vrijdag 17 november 2000 14:54 schreef Ballebek het volgende:
MxStream via Euronet, filter is eruit gesloopt in de centrale door een kennis van mij, nu heb ik SDSL (2Mbit up en down). Bevalt me prima! Heb het nu 1 week, en Prima, en dat voor een product van de KpN...
kan die kennis van jou ff in capelle langskomen :9~

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Verwijderd

en wat is de ping mxstream met gameservers
bv. CS,Q3

Verwijderd

Ik las dat sommige al ADSL hadden bij xs4all.
Ik las ergens dat er nog problemen waren om via UPC op IRC te komen er programma's te gebruiken zoals ICQ en netmeeting?
Is dat nog steeds het geval of heeft niemand hier last van?

• Jonathan112
Dan is 10 GB toch wel erg weinig eigenlijk maar waar heb je vandaan dat het maar 10 GB is??????? Ik kan het namelijk nergens vinden

• Het

Het

Het is me er eentje...

Wel is duidelijk dat een maandelijkse download van 10 gigabyte *niet* onder 'fair use' wordt verstaan.
www.xs4all.nl/adsl/vraagantwoord.html#Anchor-35326

Sjongejonge

• 0943
  • Laatst online: 21-07 10:25
hoe zit het eigenlijk met dat contract dat je 1 jaar er aan vast zit alleen zag ik dat niet bij sonera en worldonline niet staan is daar dan geen minimaale contractduur?

• AIKANE
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Je moet ff deze topic lezen:

www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14533

What the heart requires may never be understood by the mind!

• Het

Het

Het is me er eentje...

maar daar staat niet echt iets over dat jaar, de FUP en de beste provider...

Sjongejonge

Pagina: 1