Verwijderd

Topicstarter
Ik las hier vanmiddag wat over, dat vanav maandag as. de prijzen van nokia best veel gaan dalen?

weet iemand hier meer van?

Verwijderd

Waar heb je dit gelezen?
Ik heb er nog niets overgehoord.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Niks van gezien. Maar zou wel erg gunstig zijn aangezien ik mijn abo volgende maand moet verlengen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

eerst bron zien, dan geloven

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Topicstarter
op zon prikbord van gsm.pagina.nl .. de webmaster/eigenaar van gsmtrack.nl zei dat .. bij vivacom.nl zijn de prijzen in ieder geval al naar beneden

€45 voor 6610 met 2 jarige allin 20 van dutchtone ...

Verwijderd

Ik hoorde het vandaag ook toevallig nog van een verkoper in een GSM winkel hier in A'dam..

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een 6610 kopen ... zijn nu nog 100+ euro maar als ze cheaper worden dan wacht ik nog even een paar dagen :D

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

en voor de losse toestellen maakt het ook nog uit of niet?

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Topicstarter
ja lijkt mij wel .. heeft denk ik wel effect op zowel losse toestellen als een toestel + abbo

Verwijderd

zou misschien te maken kunnen hebben met het feit dat de nieuwere nokia's op de markt komen? iig ik zie het wel, ik moet nog een nieuwe telefoon hebben maar heb nog een lopende KPN abbo tot oktober

tot nu, vertrouw ik het bericht iig niet

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 19:47 ]

Verwijderd

Aan de andere kant moet je nu bij Ben bijvoorbeeld vanaf vandaag wel 50 pleuro aansluitkosten betalen. En de andere providers geven al nauwelijks toestelkorting meer. Blij dat ik gister een 7210 gehaald heb :)

Verwijderd

http://www.prikpagina.nl/...php?f=281&i=93380&t=93380

nou, lees maar, na maart 2003 prijzen omhoog

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
In hoeverre is een bron als deze betrouwbaar? Ik kan ook wel zeggen dat de prijzen omlaag gaan, maar dan basseer ik het echt nergens op. Op de sneeuwval van vandaag na dan, want als het kouder wordt dan bellen mensen graag dus hebben ze een telefoon nodig. Alleen ze willen niet door het weer naar buiten toe dus moeten ze gelokt worden door lage prijzen. Complete onzin dus.

Ik vertrouw deze bron dus ook niet.
Pagina: 1