Toon posts:

Beste MoBo voor een PIII 600E / s370

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mensen, een vriend van me heeft een PIII 600E daar moet een mobo-tje onder; maar dat moet er een zijn die met pc100 sdram kan werken; en geen integrated video of sound hebben !liefst ook geen cnr of amr.

wie weet een goede; mag asus, abit alles wezen.

Batman

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor net dat het een 600 EB is.. 133 MHz 1.65 volt..

nou, nou, wie heeft er een goed advies ??

Verwijderd

Mooiste is natuurlijk de Asus cusl2, kun je denk ik het langste mee voort.

Verwijderd

Topicstarter
ja.. maar daar zit weer een integrated graphics card in...
en hij heeft al een GF 2 64 DDr..

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:46

Floor-is

5.2

Alsof dat boeit, er zitten ook 2 CNR's op. Dat wil niet zeggen dat het een rotbordje is.

Het is zelfs in mijn ogen een heel goed bord en je betaald een klein beetje extra voor die dingen, dat maakt toch niet zo veel uit. Je bent eerder een knappe jongen als je nog een bordje vind zonder AMR/CNR en/of onboard audio/video.

Bericht hierboven

Verwijderd

Als die vent al een Geforce 2 64 DDR kan betalen, moet die ook niet zeuren over de prijs van een mobo.

Verwijderd

Topicstarter
sneeuwbal.. het gaat niet om de prijs; maar gewoon om het feit dat er geen on-board vga op moet zitten...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-08 21:25
Koop dan een mobo gebaseerd op de via Apollo Pro 133a chipset.

133mhz, AGP4x, Udma66 etc..

Kost je nog geen f 300,-

Verwijderd

Topicstarter
ik zeg helemaal niet dat hij goedkoop moet zijn; en ook niet dat dat asus bord slecht is; tering...
ik vraag om advies met eventuele onderbouwing waarom ze dat bourd hebben; of zouden kiezen..
verder nx.. ik ben er ook niet om af ge kankerd te worden door een paar mensen...

Verwijderd

ik heb een abit bh6 en komt een 700 op...

ook 100 mhz mem enzo

werkt perfect oor ;]

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 15:47
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 14:03 schreef Sneeuwbal het volgende:
Mooiste is natuurlijk de Asus cusl2, kun je denk ik het langste mee voort.[/quote]De CUSL2 is FCPGA, de PIII-600EB is Slot1.
Dat gaat niet ...

Verwijderd

Een eb? Die draait standaart op 133 mhz, dus tenzij hij zijn mem op 133 kan zetten moet ie nieuw geheugen kopen.

Maar een slot-a boardje, ik zou het echt niet weten....

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Een goed Slot 1 bordje? De Abit BE6-II natuurlijk!

mARCO

sigloos

Pagina: 1