Toon posts:

PII 350 post melding

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik de fsb van mijn mobo verander moet dsnt automatisch de proc. sneller gaan lopen, en geeft ie dit dan ook aan tijdens het opstarten?

ik n.l. een PII 350, geprobeert op 366, 400, 450 te krijgen, maar als ik opstart geeft ie toch maar 350 aan.
het lijkt echter wel iets sneller te gaan.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-02 22:33
dit lijkt me dus echt een faq vraag maar ik zal je toch even proberen te helpen. Fsb zorgt niet altijd voor sneller lopen voor de processor en in dit geval bij mijn weten niet. de multiplier van de p2 is gelokt en het lijkt erop dat je moederbord die andere FSB snelheden niet echt wil pakken. Ik zie dat het beetje wazig verhaal is maar lees de faq er op na of gebruik de search eens.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:05

momania

iPhone 30! Bam!

Hij geeft alleen het type van de proc aan...
Even WCPUID proberen in windows om te kijken wat je klok snelheid is...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Kijk in de handleiding van het mobo. Daar zal wel het een en ander instaan wat je kan gebruiken.

Als je hem overklokt zie je dat in de post, kan haast niet anders (uitzonderingen kunnen natuurlijk). Lees idd de FAQ even, want dit is vrij standaard kennis.Een hogere fsb leidt trouwens altijd tot een hogere kloksnelheid bij een pentium. (MP x FSB = kloksnelheid, MP is locked)

Van 350 naar 450 lijkt me overigens niet heel erg slim om in 1x te doen :X

Dit topic is gesloten.