Ik heb een Epson Stylus Photo 2100 die geen papier meer pakt. Ik heb de search gebruikt maar nergens komt hetzelfde probleem voor. Ook op de Epson site wordt ik niet echt veel wijzer. Je hoort wel dat ie papier probeert te pakken maar het papier wordt niet doorgevoerd. Heeft iemand een idee hoe ik het probleem zelf op kan lossen? Want ik heb geen zin om 'm op te sturen want dat duurt veel te lang.
Mijn vader heeft een soortgelijk probleem met zijn oude HP 500. Ding pakt het papier ook niet helemaal meer op (die rol werkt niet goed meer). Hij gebruikt al jaren een zeer goedkope maar zeer doeltreffende oplossing.
Koop een doosje van die plakkertjes om foto's in te plakken (zitten er 1000 in een doosje geloofik). Plak er 2 of 3 op de rol. Het papier blijft er niet aan plakken zodat het erin vast blijft zitten, maar die 2 of 3 plakkertjes zorgen net voor het beetje extra grip, zodat het kreng weer perfect print.
Koop een doosje van die plakkertjes om foto's in te plakken (zitten er 1000 in een doosje geloofik). Plak er 2 of 3 op de rol. Het papier blijft er niet aan plakken zodat het erin vast blijft zitten, maar die 2 of 3 plakkertjes zorgen net voor het beetje extra grip, zodat het kreng weer perfect print.