Dat SMC-routers snel crashen is een feit, na een minuutje google-en vind je enkele 1000-en klachten. nou deed het ding het bij mij altijd heel goed, tot vorige week zondag. Zodra ik Emule start doet hij het een 15-30 minuten, en dan doet hij niks meer.
het rare is nu dat hij het altijd goed gedaan heeft (1 maand ofzo). nou mag ik ook altijd graag spelen met de instellingen van e-mule (en van de router), dus misschien dat ik ergens een instelling wat overkill ingesteld heb, zodat de router het niet meer aankan. ik heb zo'n beetje met alle instellingen geklooit, maar hij blijft crashen.
als ik e-mule krijg ik veel van de volgende e-mailtjes (van de firewall in de router), misschien dat ze jullie wat zeggen. wat bold is heb ik er zelf bijgezet.
-Waarom crasht hij nu wel, en eerder niet?
-Welke instellingen van E-mule kunnen ervoor zorgen dat hij crasht.
-Welke instellingen op de router kan ik proberen te veranderen.
-Wat betekend het mailtje, hoe kan de router zichzelf spoofen?
als hij beter in SA kan moven jullie hem maar, omdat het probleem bij de router ligt, denk ik dat ie hier het beste past.
het rare is nu dat hij het altijd goed gedaan heeft (1 maand ofzo). nou mag ik ook altijd graag spelen met de instellingen van e-mule (en van de router), dus misschien dat ik ergens een instelling wat overkill ingesteld heb, zodat de router het niet meer aankan. ik heb zo'n beetje met alle instellingen geklooit, maar hij blijft crashen.
als ik e-mule krijg ik veel van de volgende e-mailtjes (van de firewall in de router), misschien dat ze jullie wat zeggen. wat bold is heb ik er zelf bijgezet.
ff de vraagjes op een rijtje:Time: 02/01/2003, 15:36:17
Source: 192.168.0.1 interne ip adres van de router
Destination:217.121.XXX.XXX externe ip adres van de router, Type:3, Code:3 (from WAN)
-Waarom crasht hij nu wel, en eerder niet?
-Welke instellingen van E-mule kunnen ervoor zorgen dat hij crasht.
-Welke instellingen op de router kan ik proberen te veranderen.
-Wat betekend het mailtje, hoe kan de router zichzelf spoofen?
als hij beter in SA kan moven jullie hem maar, omdat het probleem bij de router ligt, denk ik dat ie hier het beste past.
edit:
ik heb de nieuwste firmware, en ouderen hebben hetzelfde probleem
het gaat om de SMC7004VBR. een standaard router met ingebouwde firewall.
ik heb de nieuwste firmware, en ouderen hebben hetzelfde probleem
het gaat om de SMC7004VBR. een standaard router met ingebouwde firewall.
[ Voor 10% gewijzigd door Magic op 01-02-2003 17:44 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz