Toon posts:

[W98] CD-Rom station niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net op een brak systeem Windows 98 geinstalleerd, helaas zijn de drivers van de CD Rom op een of 't andere manier verdwenen na de installatie van de grafische kaart. De CD Rom speler zelf werkt prima als ik met bootflop heb opgestart, dus dat is het probleem niet..

Omdat ik nu in een netwerk zit kan ik zo ff de benodigde bestanden op flop zetten, maar nu is de vraag ff.. welke bestanden moet ik hebben :)?

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Laat je systeem via het netwerk zoeken op een andere pc, dan vind ie ze zelf wel. Bovendien staan er toch standaard drivers op de '98 cd-rom? :?

Verwijderd

Topicstarter
BreadFan schreef op 01 februari 2003 @ 17:24:
Laat je systeem via het netwerk zoeken op een andere pc, dan vind ie ze zelf wel. Bovendien staan er toch standaard drivers op de '98 cd-rom? :?
Ik wilde de netwerkkaart eigenlijk net via de CD-Rom installeren.

Gewoon ff naar de directory browsen om de drivers te installeren gaat niet want hij staat niet aangegeven bij de devices.

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Boot van je flop, en zet onder DOS de \win98 map en de relevante drivers op je HD.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Topicstarter
alles werkte weer spontaan nadat ik via flop de intel chipset drivers erop gegooid had.. probleem opgelost :)