Toon posts:

Terminal server.

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een server staan, met terminal server. Nu had ik eerst XP op de werkstations staan. Ik maakte toen verbinding met de terminal server doormiddel van "verbinding maken met extern bureaublad", maar nu heb ik 2000 prof. op de werkstations gezet en daar zit dus niks op. Je kan in 2000 server wel zo'n TS client creator gebruiken maar de floppy in mijn server heeft plaats moeten maken voor een extra HD, dus nu heb ik een probleem. Is het mogelijk om die twee diskettes van internet te halen?? Ik heb al gezocht bij microsoft.com en op google.nl

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je wilt gewoon de terminal service client?
[google=terminal service client]
[google=rdp client]
[google=remote desktop protocol]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

mstsc.exe en mstscax.dll van je XP machine copieeren naar %Systemroot%\System32 en dan start -> run -> mstsc

Verwijderd

Topicstarter
OK, het is me gelukt. Bedankt he Blackd. Zie je wel dat ik me kan gedragen want het gaat nu goed

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tip voor de volgende keer:
Ik heb al gezocht bij microsoft.com en op google.nl
Zet er even keywords bij, waar je op gezocht heb. Kunnen wij kijken waar 't fout gaat, want dit was best op google te vinden ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 14:09

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 17:21:
OK, het is me gelukt. Bedankt he Blackd. Zie je wel dat ik me kan gedragen want het gaat nu goed

Wel nog even oefenen op je search skillz, daar kan nog wat aan gewerkt worden want dit was toch echt wel te vinden hoor :)

en dit hoort ook SA en niet in NT :P

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.