Toon posts:

klacht nr. 12004

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beeldkwaliteit tv-out !

Waar in godsnaam zou ik dit moeten vinden dan???????
Ik ben al de hele DAG aan het zoeken!

--> het gaat me nl. ALLEEN om de tv-out kwaliteit en niet zozeer om de performance/snelheid etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:14

Arno

PF5A

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:53
Zoeken is ook een kunst.... :)

Echte reviews op tv-out kwaliteit zul je niet echt vinden denk ik. Zal hoogstens een apart hoofdstukje zijn in de hele review van zo'n kaart.....

(ennuh, je kan beter de mod in kwestie mailen hierover... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Dan de inhoud van het topic. De praktijk wijst uit dat vage topics veel minder vaak opgelost worden dan topics waar het meteen duidelijk is wat er aan de hand is. Zorg dat je eerst zelf het nodige hebt uitgezocht of uitgeprobeerd, en vermeldt dit alles in het topic, zodat anderen dit niet meer hoeven te vragen ! Laat dat ook zien als je een topic start. "Dit en dat heb ik met zoeken gevonden, dit en dat heb ik uitgeprobeerd."
Als jij al de hele dag hebt gezocht, lijkt het mij dat je ook genoeg hebt gevonden. Een beetje een magere topicstart dus, zie ook: FAQ Forumgedrag - Topicstart :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Zucht, je leert het echt nooit he?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.