PC in Sleepmode??

Pagina: 1
Acties:

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Topicstarter
Ik wil net mijn PC aanzetten, gebeurt er niets, dwz ik hoor ff alle coolers ratelen en direct daarna niets meer, mijn bijde indikatieleds (powerled en HD-led) knipperen groen, ik denk dus dat mijn systeem in sleep-mode zit oid.
Nu ff alles uit het stopcontact getrokken, dus geen spanning meer derop, daarna weer derin, nog steeds het zelfe resultaat (ik laat m nu wat langer uit, terwijl k de vraag hier stel).

OK als dit zo is, hoe krijg ik hem dan uit zijn sleep mode?? Het is een ASUS A7V133 mobo, bvd

euh...ja

Verwijderd

Mischien BIOS Resetten?

• Rfce

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Topicstarter
en hoe doe ik dat, iets met jumpers omzetten oid??

euh...ja

Verwijderd

Heb ook eens zo'n probleem gehad...
Bleek uiteindelijk de voeding te wezen :( probeer eens wat te meten?

Verwijderd

van de week dit probleem nog gehad met een asus p4b mobo. na tig keer de bios resetten en tig keer de battery eruit (bij dat mobo moet je de bios resetten terwijl de batterij eruit ligt) werkte de pc spontaan ineens weer. ik weet nog steeds niet hoe het komt, maar probeer het eens.

• Rfce

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Topicstarter
OK t is gelukt, k heb die bios gereset dmv de batterij 1 dag deruit te gooien, k d8 dat zal wel genoeg zijn.
Dat deet t m, thnx dus.

euh...ja

Verwijderd

Rfce schreef op 03 February 2003 @ 14:06:
OK t is gelukt, k heb die bios gereset dmv de batterij 1 dag deruit te gooien, k d8 dat zal wel genoeg zijn.
Dat deet t m, thnx dus.
Lol, je hoefde het battery niet 1 dag eruit te gooien oid. Het kon ook in fractie van 'n sec. gebeuren. Maar ben blij dat het gelukt is. :Y)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 17:43:
[...]

Lol, je hoefde het battery niet 1 dag eruit te gooien oid. Het kon ook in fractie van 'n sec. gebeuren. Maar ben blij dat het gelukt is. :Y)
nee, bij asus ontladen de condensators niet automatisch als je de batterij eruit haalt. terwijl de batterij eruit ligt even 4/5 sec een schroevendraaier tegen de power-on pinnetjes aan (of als het stekkertje erop zit, de knop gewoon indrukken ;) ). maar 24 uur is inderdaad zwaar overdreven.
Pagina: 1