Toon posts:

3d max website

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gemerkt dat er redelijk veel vraag is naar 3d max tutorials en support in het nederlands. nu heb ik het idee een nieuwe site daarvoor opp te richten met tutorials en een forum.
heeft er iemand met 3d max ervaring, intresse mee deze site te bouwen en te onderhouden?
ik hoor het vanzelf wel

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
Oogst heeft er al een zéér goede, en Engels icm plaatjes is ook niet zó moeilijk.

Skat! Skat! Skat!

Verwijderd

Topicstarter
hij heeft een goeide tutorial, jah dat weet ik, maar ist niet makelijker om een soort van nederlandse 3d max portal site te hebben, net als phpfreakz, en van php is ook genoeg in het engels.
en het zou goed helpen om het programma bekender te maken en mensen te stimuleren er sneller mee te beginnen.

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
Nou ja, je hebt wel gelijk, maar dat gaat errug veel werk kosten, en je gaat maar een kleine doelgroep hebben. Maar als er een 3d-project-site komt, mijn "hulp" heb je.

Skat! Skat! Skat!

Verwijderd

Topicstarter
jah, maar met zo'n site zul je de doelgroep wel kunnen uitbreiden toch?

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
Wat kan je zelf?? Ik zou opzich wel wat webdesign kunnen doen maar dat kan bijna iedereen hier :) . Maar is er dan nog niet een nerderlandse portal achtig iets voor max ????

Verwijderd

Topicstarter
ik ken geen andere portal site voor max....
en zelf kan ik ook webdesign, little php, goed photosoepen enz.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:04
Misschien wel een leuk idee...

Speciaal max forum, met alle tutorials erop :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Een leuk idee, maar wat wil je met dit topic nu bereiken?

Dat er mensen zijn die jou gaan helpen bij het maken van een aparte site? Tja, en daar is dit forum dan niet voor, om mensen te zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.