Toon posts:

[Win95] Vastloper bij r.muisknop buroblad *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag kenners,

Het volgende: Als ik met mijn r.m.k. op het buroblad klik, en vervolgens eigenschappen aanklik loopt mijn computer vast.
Het gaat hier om windows 95.

Heeft iemand een id om dit te verhelpen???

Bvd & de groeten.

Verwijderd

Geef is wat meer informatie: Wat zijn je specs (mobo proc etc), heb je windows wel is upgedate? Heb je nog meer problemen? Misschien al is opnieuw geinstalleerd?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Topictitel aangepast, zie WOS Policy :Y)

Maar geef idd wat meer info, zoals welke hardwrae en software je draait.

Twee pure gokken omdat je iets te weinig info geeft:
- check je geheugen voor een paar uurtjes (www.memtest86.com)
- drivers allemaal goed?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

mm weet ik zo ff niet of je ook in veilige modes kan opstarten in 95.... maar anders moet je ff in de ini's aanpassen dan je gewoon vga.sys wilt inladen vanplaats huidige stuurproggie maaruuh iid ook wel handig ff om te vertellen wat je verder voor spul heb....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 16:16:
mm weet ik zo ff niet of je ook in veilige modes kan opstarten in 95.... maar anders moet je ff in de ini's aanpassen dan je gewoon vga.sys wilt inladen vanplaats huidige stuurproggie maaruuh iid ook wel handig ff om te vertellen wat je verder voor spul heb....
Denk niet dat de topicstarter hier veel aan heeft, misschien moet je is wat precieser vertellen hoe het moet. En btw ja je kan in safe mode opstarten.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm. ik een Leek met een hoofdletter l,

Maar het gaat om een systeen van +/- 6 jaar oud met een P90 proc.
Hij loopt ook vast als je via "instellingen" naar "beeldscherm" gaat.

Dit proleem kwam nadat ik een beetje ben gaan "opruimen" dus waarschijnlijk iets te veel "gepoetst".

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is, want erg veel meer info heb ik niet.

Al vast bedankt.

Verwijderd

nee oke was mischien wat lui.... maar oke wat je dan even moet doen is in het configuratie scherm ff naar systeem gaan en dan naar je vga kaart en die ff op standaart vga zetten en dan ff rebooten en dan nog is probeeren doet ie het dan wel dan ligt het dus aan je driver van je video kaart dus probeer het ff zou ik zeggen.... Suc7
Pagina: 1