Toon posts:

Beetje hard ban?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik (RuuddieBoy) heb vanmiddag een OW gekregen (m'n 4e) en dus een ban.
Direct maar ff nieuwe account gemaakt, daardoor kan ik hier posten ;)
Maargoed, ik kwam net thuis toen ik zag dat ik een bericht had in me meelbox, dus ik kijken. "Officieele waarschuwing" en "ban". Ik vroeg me af wat er aan de hand was.
Dus ik lees de meel, staat er "Zie Net ADSL advanced, waar o waar kan ik leuke dingen downen??? voor meer info, laatste post". Maarja, ik kon niets lezen, omdat ik een ban had ("You are banned RuuddieBoy, forever (banned_forever)"). FF nagevraagd en met een andere conn gekeken (ander IP), en toen zag ik dus dat Negotiator een bij mij (en denk ik veel anderen) nog niet bekende regel ging toepassen: ook nutteloze replies worden gestraft met een OW.
Is dit niet een beetje hard? Vooral in mijn geval kwam het nogal hard aan, aangezien dit mijn laatste was. Zou het niet een beetje minder impact hebben gehad als het een "SW" was geweest, Sturende Waarschuwing?

En trouwens nog iets, wat ook minder leuk is voor de users van mijn provider (hebben ze ook al een meeltje over gestuurd als het goed is), is dat alles via een proxy gaat, en dus alle users hetzelfde IP adres hebben voor een site (212.125.151.5). Dus, iedereen die brunssum.net heeft, is bij deze geblocked...

Ik hoop dat jullie deze OW's in overweging zullen nemen, en er eventueel Sturende Waarschuwingen van zullen maken, ook voor de andere users... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

ga die meel eens aandachtig lezen
bemiddelaar@tweakers.net

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

bemiddelaar@tweakers.net

En kloontjes zijn verboden :(

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
1) Je maakt een clone account, is not done.
2) Je kan gewoon uitloggen eh zonder je account meelezen
3) Je klacht moet naar de bemiddelaar, niet in het openbaar bespreken
4) Je hebt geen IP ban dus
Dus, iedereen die brunssum.net heeft, is bij deze geblocked...
klopt niet.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

JT

VETAK y0

Om mee te beginnen: had gemailed ! Dat je een kloontje hebt aangemaakt zullen ze niet leuk vinden...

Voor de rest vind ik het idd wel erg hard geoordeeld ja...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

en dat mag dus niet

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D2k schreef op 01 februari 2003 @ 16:01:
ga die meel eens aandachtig lezen
bemiddelaar@tweakers.net
Ik heb hem al een meeltje gestuurd, maar dat was toen ik nog niet wist wat er nu gaande was. En aangezien ik 'm niet z'n meelbox vol wilde spammen met nog een bericht, heb ik het hier maar gemeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alexandervisser schreef op 01 februari 2003 @ 16:02:
bemiddelaar@tweakers.net

En kloontjes zijn verboden :(
Oh sorry, dat wist ik niet :/
Kan ik 'm nog verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een slecht topic is nog géén vrijbrief om te spammen. Overigens is die laatste warning slechts de druppel die de emmer deed overlopen, als je al drie eerdere warnings had gedroeg je je gewoon slècht.

Vraagje aan de mods: geven jullie een 4e warning net zo snel als een eerste?

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 16:04:
[...]

Oh sorry, dat wist ik niet :/
Kan ik 'm nog verwijderen?
Nee, dat kan niet.

Als ik jouw was zou ik de Faq's op je (toekomstige) forum heeeeeel goed doorlezen.

DIt staat namelijk allemaal in de faq.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 16:00:
Ik (RuuddieBoy) heb vanmiddag een OW gekregen (m'n 4e) en dus een ban.
Oei..... je hebt blijkbaar iets niet helemaal begrepen.... kloontjes zijn niet toegestaan
Maargoed, ik kwam net thuis toen ik zag dat ik een bericht had in me meelbox, dus ik kijken. "Officieele waarschuwing" en "ban". Ik vroeg me af wat er aan de hand was.
Dus ik lees de meel, staat er "Zie Net ADSL advanced, waar o waar kan ik leuke dingen downen??? voor meer info, laatste post". Maarja, ik kon niets lezen, omdat ik een ban had ("You are banned RuuddieBoy, forever (banned_forever)"). FF nagevraagd en met een andere conn gekeken (ander IP), en toen zag ik dus dat Negotiator een bij mij (en denk ik veel anderen) nog niet bekende regel ging toepassen: ook nutteloze replies worden gestraft met een OW.
Is al een aardig tijdje zo; in ieder geval is sinds sluiten van de huiskamer één en ander wat aanscherpt
Is dit niet een beetje hard? Vooral in mijn geval kwam het nogal hard aan, aangezien dit mijn laatste was.
Als ze dat bij mij zouden doen zou het inderdaad niet zo hard aankomen; zou m'n eerste OW zijn (in ruim 2 jaar geregistreerd zijn). Is het niet een beetje boel omdraaien van de boel? Blijkbaar zijn er nog meer dingen die je niet helemaal begrepen hebt :|
Zo hard zal zo'n OW blijkbaar niet aankomen omdat je het al voor elkaar hebt om er 4 bij elkaar te sprokkelen... Daarom zijn er ook vervolgstappen die mogelijk WEL wat meer 'pijn' doen
Zou het niet een beetje minder impact hebben gehad als het een "SW" was geweest, Sturende Waarschuwing?
En dat moet helpen? Als je 3 OW's hebt, zou ik denken dat je al wel IETS begrepen zou hebben..... maar blijkbaar niet :|
En trouwens nog iets, wat ook minder leuk is voor de users van mijn provider (hebben ze ook al een meeltje over gestuurd als het goed is), is dat alles via een proxy gaat, en dus alle users hetzelfde IP adres hebben voor een site (212.125.151.5). Dus, iedereen die brunssum.net heeft, is bij deze geblocked...

Ik hoop dat jullie deze OW's in overweging zullen nemen, en er eventueel Sturende Waarschuwingen van zullen maken, ook voor de andere users... _/-\o_
Nog iets wat je niet begrepen hebt: Ben je het ergens niet mee eens, mail dan de desbetreffende mod. Lost dat niets op, dan de bemiddelaar.....

LA is hier niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alexandervisser schreef op 01 februari 2003 @ 16:06:
[...]

Nee, dat kan niet.

Als ik jouw was zou ik de Faq's op je (toekomstige) forum heeeeeel goed doorlezen.

DIt staat namelijk allemaal in de faq.
Ik heb 'm doorgelezen, al vaker, maarja, ik kan moeilijk elk punt uit m'n hoofd leren...

Maargoed, moet ik de bemiddelaar dan nog maar een mailtje sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm doorgelezen, al vaker, maarja, ik kan moeilijk elk punt uit m'n hoofd leren...
De regels in de FAQs zijn ontzettend logisch. Je hoeft toch ook niet het hele wetboek uit je hoofd te leren om te weten dat in het donker zonder licht fietsen niet toegestaan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:32

Jaymz

Keep on moving !

Dit is toch echt bemiddelaarsvoer :)

Ohja, maak niet nòg een account aan. Wacht gewoon geduldig wat er uit je bemiddelverzoek komt. Lees: Lees dit voor je een bemiddelings verzoek doet dan ook ff goed door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tja, sneu, maar je hebt het toch echt aan jezelf te danken. Als je nou echt een uitmuntende bezoeker was, een heuze aanvulling voor het forum of in wat voor andere vorm dan ook in ieder geval geen belasting voor de crew, dan had ik er over na willen denken om aan deze vierde OW geen ban te koppelen.

Wat betreft de FAQ is al meer dan voldoende gezegd: je hoeft de FAQ niet uit je hoofd te kennen, als je je maar op een fatsoenlijke manier gedraagt, en daar was bij jou in ieder geval duidelijk geen sprake van.

Dat je dan op zoiets "kleins" gebanned wordt is vervelend, maar was te verwachten. Feitelijk is het niet alleen dit incident wat je nekt, maar een opstapeling van dit én alle voorgaande incidenten. Juist deze post is het toonbeeld van het slechte gedrag zoals de crew niet anders van je gewend bent. Dit was gewoon de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen.

Dit topic gaat op slot, en je clone (die de situatie er bepaald niet gunstiger op maakt) toch wel. Voor bezwaar kun je mailen naar de bemiddelaar, maar wat mij betreft is het voorlopig exit voor jou hier op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.