People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Verwijderd
Nou lijken me niet echte probleemgevende temps dus ik zou je lekker geen zorgen maken ....
Bij een van mijn PC's met ECS K7VTA3 mobo en XP2000+ @ 2400+ heb ik ook dit soort wazige dingen als ik mbm sensor dinges op diode zet, dan zegt hij dat Temp3 (Mijn CPU) bijv 55 graden is, dat klopt dan, en 3 minuten later staat er soms 18 graden
zo ook bij de andere temps. Bij 3 andere PC's allemaal met K7S5A mobo en XP1700/1800/2100+ gaat het wel goed
Ik denk dat het dus aan je mobo ligt, moet je gewoon een beetje kijken welk type (normaal of diode) de beste temp weergeeft
Bij mij werkt het alleen goed met normaal en met diode krijg ik allemaal vage temps.
Ik heb nou die 2de casefan ingebouwd. Ik kijk wel ff wat dit met de temps doet. En het zijn idd niet probleemgevende temps, maar wil eigenlijk wel weten waarvan ze zijn.Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 16:10:
Nou lijken me niet echte probleemgevende temps dus ik zou je lekker geen zorgen maken ....
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.