Toon posts:

Sports Car GT online?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Sinds kort heb ik ADSL.
Nu wil ik Sports Car GT on-line gaan spelen?
Wie weet hier wat meer van af?
Qua instellingen?
Is het uberhaupt mogelijk?
Wie heeft hier ervaring mee?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Als je ADSL hebt en het spel zelf kan je het toch uitproberen? Of er is wat anders aan de hand?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 01 February 2003 @ 15:44:
Als je ADSL hebt en het spel zelf kan je het toch uitproberen? Of er is wat anders aan de hand?
Dat is het juist!!
Ik heb het spel zelf ook
en ook 2e persoon met hetr spel en ADSL alleen krijg ik het niet voor elkaar

Verwijderd

Wat lukt er dan niet :?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-02 22:28

Fuelke

Forza Ferrari

Het kan wel, tenminste ik heb het al gespeeld online maar ik had het probleem dat de AI constant flikkerde en de menselijke tegenstander onzichtbaar leek. Wat voor foutmelding krijg je?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
Fuelke schreef op 01 February 2003 @ 22:13:
Het kan wel, tenminste ik heb het al gespeeld online maar ik had het probleem dat de AI constant flikkerde en de menselijke tegenstander onzichtbaar leek. Wat voor foutmelding krijg je?
Ik kan de andere persoon helemaal niet niet vinden.
Even voor de goede orde.
Het is toch zo dat ik bijvoorbeeld mijn IP adres op opgeven en spel moet aanmaken en dat de ander ook mijn IP adres opgeven en deze mij dankan "joinen"

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 10:47:
[...]

Ik kan de andere persoon helemaal niet niet vinden.
Even voor de goede orde.
Het is toch zo dat ik bijvoorbeeld mijn IP adres op opgeven en spel moet aanmaken en dat de ander ook mijn IP adres opgeven en deze mij dankan "joinen"
Kan je vertellen hoe jij het precies gedaan hebt?

Verwijderd

Zo zou het moeten lukken idd, staat de firewall uit?

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
offtopic:
Wat was dit een vet spel zeg! Ben behoorlijk ver gekomen, maar het draait niet meer op mijn computer. Helaas.

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 13:58

ZaZ

Tweakers abonnee

Gezien het feit dat je zelfs aan het twijfelen bent over hoe je je ip moet invullen vraag ik:
Vul je niet per ongeluk een lokaal ip in?
Heb je een router?
Heb je een firewall?
etc..

Kortom genoeg dingen die mis kunnen gaan. Laat ook eens de ander hosten en kijk of het dan wel lukt.
Als je een firewall hebt, zet deze dan eens uit, en over hoe je je router moet instellen is genoeg te vinden in de search, indien dat je volgende vraag is ;)

Lekker op de bank

Verwijderd

Topicstarter
ZaZ schreef op 02 February 2003 @ 11:14:
Gezien het feit dat je zelfs aan het twijfelen bent over hoe je je ip moet invullen vraag ik:
Vul je niet per ongeluk een lokaal ip in?
Heb je een router?
Heb je een firewall?
etc..

Kortom genoeg dingen die mis kunnen gaan. Laat ook eens de ander hosten en kijk of het dan wel lukt.
Als je een firewall hebt, zet deze dan eens uit, en over hoe je je router moet instellen is genoeg te vinden in de search, indien dat je volgende vraag is ;)
Mijn IP adres verkrijg ik door "winipcfg" in te voeren als opdrachtregel, dit zou toch het juiste IP adres moeten zijn?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 17:46:
[...]

Mijn IP adres verkrijg ik door "winipcfg" in te voeren als opdrachtregel, dit zou toch het juiste IP adres moeten zijn?
Zolang het maar geen netwerk ip is, dus bijvoorbeeld 192.0.0.2 . Dat is niet goed.
Pagina: 1