Toon posts:

EPoX EP-8KTA2 serieuze kandidaat?

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
of niet!
Is dit nu een goed alternatief of niet.
Ik ga of deze of de MSI pro2 kopen. (abit&asus weer iets te duur en niet echt veel goede verhalen, 50% zweert erbij 50% haat het).

Hij lijkt me leuk ook een VIA 686B South Bridge, en geen softmenu maakt mij niet uit. Jumper instellingen verander ik toch niet dagelijks.

Verwijderd

De vraag is wanneer je 'm wil hebben. Ik had bedacht dat ik dat bordje wel in m'n nieuwe compu wilde hebben. Hij staat ook al een tijd op de site van Epox maar is nog niet te koop.

Zo gaat het steeds, pas maanden na de reviews is het te koop.

Dus toch maar een KT7-RAID genomen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een idee wanneer deze te koop gaat worden???
Ik heb al een mailtje naar epox gestuurd, maar nog geen respons

Verwijderd

Tot gisteren nergens te krijgen (toen heb ik me nieuwe bakkie besteld).

Bij CompTechWorld heb je de beste kansen denk ik.

mh

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:19
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 13:21 schreef bjanssen het volgende:
of niet!
Is dit nu een goed alternatief of niet.
Ik ga of deze of de MSI pro2 kopen. (abit&asus weer iets te duur en niet echt veel goede verhalen, 50% zweert erbij 50% haat het).

Hij lijkt me leuk ook een VIA 686B South Bridge, en geen softmenu maakt mij niet uit. Jumper instellingen verander ik toch niet dagelijks.[/quote]Wat heeft de 8KTA2 als meerwaarde tov de 8KTA+? Volgens mij alleen de ATA100 controller, welke nogn iet echt zinvol is. De 8KTA+ is al te koop in Nederland bij dezelfde leveranciers als die van de 8KTA.