Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Case voor "server"

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:29
We hebben hier bij de lokale omroep een PC draaien die ervoor moet zorgen dat er 24uur muziek kan draaien en dat opgenomen programma's afgespeeld kunnen worden.

Nu zijn we alleen aan het kijken voor een zeer handige en goede case om het moederbord er handig uit te halen. IK zoek zo'n systeem zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://freed.dyndns.org/server/g3open.jpg
Zodat je een paneel eruit klapt en dat je dan zo aan het moederbord kan werken.

Het liefst niet een te dure kast en als het gaat eentje met wieletjes eronder. :)

Het is een Pentium III 866 PC 256MB werkgeheugen voor de rest weet ik het niet er zitten ook nog een aantal HDD's in met muziek e.d.

Weet iemand een case??
Merk en website please :)

Verwijderd

misschien moet je ff op aopen.com kijken, en zoeken naar zo'n type kast. Ik weet niet zeker of z die hebben, maar je kan het altijd probeeren.

Verwijderd

maar waarom zou je het mobo er uberhaupt uit willen halen?...

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 11:39

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Ik heb zelf een noname bigtower gekocht van iemand anders. Hij had em van de Paradigit, maar ik weet niet meer of dat model nog verkocht wordt daar. Het is een vrij standaard kast met 5 5,25" bays. Bij deze kast kan je het mobo dat op een plaat zit er uit schuiven.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Verwijderd

AxzZzel schreef op 01 februari 2003 @ 15:28:
Ik heb zelf een nonam bigtower gekocht van iemand anders. Hij had em van de Paradigit, maar ik weet niet meer of dat model nog verkocht wordt daar. Het is een vrij standaard kast met 5 5,25" bays. Bij deze kast kan je het mobo dat op een plaat zit er uit schuiven.
Is ook bij veel Lian-Li kasten zo maar die zijn wel niet echt goedkoop :)

• M@rijn
  • Laatst online: 00:29
Niet echt nee en er moet ook een beetje om de centje gedacht worden. Op de Aopen site heb niet echt veel gevonden.

• bramseltje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 08:37
Kun je dat niet zelf regelen? Koop een goedkope kast, kijk op welke manier de zijplaat zi bevestigd, knutsel er ff twee scharniertjes op... Als ik zo naar mijn tower kijk is het een kwestie van wat schuifrandjes aan de bovenkant weg breken (breken ja, heb ik al gedaan met een tang, werkt goeeeed... :D ) en aan de onderkant twee scharnieren (evt gewoon piano scharnier ofzo) monteren.
Hang in een van de hoeken er een kettingkje bij zodat je zijplaat niet te ver naar beneden kan zakken, en de scharnieren van hun plek rukken... Hoop alleen wel dat je een voeding kunt vinden met voldoende lange kabels :D

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ja voor zo'n kast zeg ik gelijk Lian-Li (PC-60) maarja daar hangt wel een prijskaartje aan :)

Verwijderd

Volgens mij is het een apple

Kijk maar eens op de volgende link

http://www.13idol.com/mac/grfxg3.html

• LordHuberti
  • Laatst online: 29-11 22:05

LordHuberti

Help?

Ik had vroegen een In-Win kast die een schuif had waardoor je het moederbord er naar de achterkant uit kon trekken. Ik weet niet of de nieuwe In-win kansten dit nog steeds hebben maar het is misshien de moeite waard om er even naar te kijken.

.........

• Chieliot
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-11 10:43
Laatst ook zo'n kast gezien, was een nieuwere Dell, die kon je ook zo openklappen.
Dell gebruikt volgens mij Dimension kasten, check anders ff de Dimension 2350.
Prijzen hiervan weet ik niet.

AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Airflow in die case is wel slecht en het is niet bijzonder mooi( bestaat in alle kleuren van de regenboog).

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 23:14
idd zeer slechte airflow.
En ik blijf die mac kasten super mooi vinden, ik zou zo me chiefter er voor inruilen, was het niet dat ik echt de hdd brackets nodig heb voor storage want in de kast passen maar 2 hdd's of 1 hdd + fdd en 2 dvd players :(

Verwijderd

Is
Afbeeldingslocatie: http://freed.dyndns.org/server/g3open.jpg
deze ook als ATX kast te koop? Hij is wel *kwijl* :)

Verwijderd

aopen hq 08 heeft uitschuifbaar moederbord en kost héél wat minder dan zo 'n idioot lian li geval

(niets dan slechte ervaring met lian li)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 15:27:
maar waarom zou je het mobo er uberhaupt uit willen halen?...
Dat vraag ik me dus ook af.....

HD, ok, maar je hele mamaplank, vind het een beetje onnuttig....

• tweakduke
  • Laatst online: 00:28

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
nou ja dat je die plaat waar moederbord eruit kan halen is wel handig bij het bouwen :)
je hebt dan geen last van de randen van de kast etc.

Tweakers Discord

Verwijderd

tweakduke schreef op 02 February 2003 @ 02:31:
nou ja dat je die plaat waar moederbord eruit kan halen is wel handig bij het bouwen :)
je hebt dan geen last van de randen van de kast etc.
Dat is toch maar éénmalig??!! En je bouwt je mamaplank toch altijd op een losse plaat, die je daarna in je kast hangt??? Vind het echt betrekkelijk nutteloos, zo'n kast kost waarschijnlijk een hoop geld, en je zal het nooit gebruiken...

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Check de sites van de bekendere kastenbouwers maar es ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.