|win2k| zonder toetsenbord opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Longlegg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04-2022

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
ben bezig met het inrichten van een windows 2000 advanced server. Alles gaat goed op 1 heel lullig ding na.

Er is bij de klant geen ruimte voor toetsenbord/monitor/muis.. dus in de bios aangepast dat ie gewoon doorloopt op errors. Dat gaat nog wel goed, maar als de pc de bootpartitie van 2k wil opstarten stopt ie met booten, als ik dan het keyboard erin stop en opnieuw boot doet ie het wel :? . Is hier een instelling / patch voor ?? het ligt namelijk NIET aan de bios

Specs

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 22:24

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Staat er nog een server/pc in die ruimte?
Dan samen op 1 KVM-switch....

This footer is intentionally left blank

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
jah al die "fysieke" oplossingen had ik ook al bedacht :) . Ik vind het alleen zo raar dat dat ding niet opstart zonder, terwijl windows.NET dat wel doet op de zelfde machine, niemand een idee ?

Specs

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

eh.. Win2k Server start hier ook gewoon door zonder keyboard/muis.

Wat bedoel je precies met
maar als de pc de bootpartitie van 2k wil opstarten stopt ie met booten, als ik dan het keyboard erin stop en opnieuw boot doet ie het wel
?

Wat zegt je scherm op dat moment dan, moet je iets perse activeren oid?

[ Voor 13% gewijzigd door alt-92 op 01-02-2003 15:19 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
nee, het is heel vaag, hij komt wel door de bios heen en wil gaan booten, dan hoor je de hdd opspinnen en dat was het, je ziet geen schermen van 2k. helemaal niks een zwart scherm :(

Specs

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
het is inmiddels opgelost, met een hele rare oplossing : ik heb een gare muis in de PS2 aansluiting van het toetsenbord gestopt en nou boot ie wel 8)7

Specs

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Raar, bij mij booten 2K en XP gewoon zonder kb/mouse

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
sjah, ik at gister ook bijna mn schoenen op :) maja het werkt nu en die muis ligt nu ergens achter in :)

Specs

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

je kan eens proberen je 'mouse' dan wel 'sermouse' device op manual te zetten - hierdoor gaat ie niet lang (heel lang) wchten op die poort.
Pagina: 1