Ik heb al een beetje rondgekeken, zijn niet zo veel post over pda's die erg diep gaan. En de sites van palm en dergelijke geven niet zo veel inzicht daartoe. ik zoek namelijk een pda'tje die niet te duur is, maar wel vrij veel kan voor het geld (tuurlijk wie zoekt dat neit
)
wat hij in iedergeval moet kunnen
1. pim functionalieteit... maar dat kan elke pda denk ik
2. excel words etc... openen (om te lezen voornamelijk)
3. backlight
4. synchroniseren... (draadloos ir bleutooth of cradle)
wat wel handig zou zijn maar niet perse noodzakelijk
1. pdf formaat lezen
2. zoals die tablet pc's kan je het scherm op zijn kant zetten, dat leest wat makkelijker met bredere regels
3. bleutooth
4. kleuren scherm
5. java programmable.. dus dat hij een java machine heeft... dit vind ik wel heel handig omdat ik dan onderweg mijn projecten in iedergeval kan testen op fouten en eventueel nog wat erbij kan programmeren.
is me namelijk niet echt duidelijk welke pda's in aanmerking komen. Ik hoor namelijk niets meer dan lof over die palm based systemen, maar voor pdf en scherm op zijn kant zetten ben ik bang dat ik bij pocket pc terecht kom.
derde optie is natuurlijk om een progje te vinden die pdf omzet in doc. anyway
wat hij in iedergeval moet kunnen
1. pim functionalieteit... maar dat kan elke pda denk ik
2. excel words etc... openen (om te lezen voornamelijk)
3. backlight
4. synchroniseren... (draadloos ir bleutooth of cradle)
wat wel handig zou zijn maar niet perse noodzakelijk
1. pdf formaat lezen
2. zoals die tablet pc's kan je het scherm op zijn kant zetten, dat leest wat makkelijker met bredere regels
3. bleutooth
4. kleuren scherm
5. java programmable.. dus dat hij een java machine heeft... dit vind ik wel heel handig omdat ik dan onderweg mijn projecten in iedergeval kan testen op fouten en eventueel nog wat erbij kan programmeren.
is me namelijk niet echt duidelijk welke pda's in aanmerking komen. Ik hoor namelijk niets meer dan lof over die palm based systemen, maar voor pdf en scherm op zijn kant zetten ben ik bang dat ik bij pocket pc terecht kom.
derde optie is natuurlijk om een progje te vinden die pdf omzet in doc. anyway
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)