Toon posts:

Verschill in beveiliging tussen vaste - en draadloze netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Ben van plan om voor m'n scriptie te gaan onderzoeken of er veel verschil is tussen beveiliging van vaste- en draadloze netwerken.

Is dit te vergelijken of kan ik me bijvoorbeeld beter alleen richten op beveiliging van draadloze netwerken (daar is volgens mij al behoorlijk veel over geschreven) ?

Bvd

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Het zwaartepunt van beveiliging bij draadloze netwerken ligt op een heel ander vlak dan bij 'normale' netwerken dus denk dat dit moeilijk vergelijken wordt.

Download my music on SoundCloud

• Arno
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Ik denk dat je beter RFC's kun doorlezen, dan op GoT je huiswerkvraag te posten. Dit wordt namelijk niet echt gewaardeerd ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Traag schreef op 01 februari 2003 @ 14:12:
Ik denk dat je beter RFC's kun doorlezen, dan op GoT je huiswerkvraag te posten. Dit wordt namelijk niet echt gewaardeerd ;)
het is geen huiswerkvraag, wil gewoon wat reacties hierover zodat ik me beter kan beraden hierover, zie niet in waarom dat niet gewaardeerd zou worden

btw waarom reageer je eigenlijk, aan zulke reacties heb ik namelijk helemaal nix!

Verwijderd

Topicstarter
heb trouwens ook gezocht op google en got maar kon niet veel relevante info vinden

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 14:18 ]

• Arno

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 14:14:
btw waarom reageer je eigenlijk, aan zulke reacties heb ik namelijk helemaal nix!
Ik reageer omdat ik vrij goed weet hoe alles werkt in PNS en omdat ik jou op deze manier aangeef dat je beter je startpost kunt aanpassen.

Overigens wordt meerdere posts na elkaar ook niet gewaardeerd, dus graag de editknop hanteren de volgende keer ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• arikkert
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-07 11:57
als je op algorithme niveau bekijkt niet. Tis allemaal iets als http://www.rsasecurity.com/rsalabs/faq/
Sommige zijn echter speciaal geimplementeerd voor wireless bijv SSID en WEP, zie http://arstechnica.com/paedia/w/wireless/security-1.html
Bij wireless is security echter altijd noodzakelijk, omdat iedereen (in de buurt) fysiek toegang heeft tot het netwerk itt wired waar je toch je ethernetconnector ergens in moet prikken om af te kunnen luisteren.

[ Voor 1% gewijzigd door arikkert op 01-02-2003 14:33 . Reden: typo err ]

Verwijderd

Topicstarter
Traag schreef op 01 februari 2003 @ 14:23:
[...]
Ik reageer omdat ik vrij goed weet hoe alles werkt in PNS en omdat ik jou op deze manier aangeef dat je beter je startpost kunt aanpassen.

Overigens wordt meerdere posts na elkaar ook niet gewaardeerd, dus graag de editknop hanteren de volgende keer ;)
hmzz, zie nog niet echt in waarom ik hier geen advies zou kunnen vragen mbt een mogelijk onderwerp voor m'n scriptie, leg eens uit waarom deze post door de meesten niet gewaardeerd wordt dan

• Arno

Arno

PF5A

GoT (en zeker niet PNS) is er niet voor huiswerkhulp, dus zijn er (naast de crew) een aantal vaste bezoekers (waaronder ik) dit dit niet waarderen ;)

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Traag schreef op 01 February 2003 @ 14:49:
GoT (en zeker niet PNS) is er niet voor huiswerkhulp, dus zijn er (naast de crew) een aantal vaste bezoekers (waaronder ik) dit dit niet waarderen ;)
het is maar net wat je onder "huiswerkhulp" verstaat

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

schop je oude topic maar eens omhoog:
scriptie beveiliging wifi

dit gaat over net hetzelfde, alleen is dit zelfs nog een beperkter topic

[ Voor 20% gewijzigd door Predator op 01-02-2003 15:49 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1