Tot de tijd dat ik mn aansluitingen va mafkees' actie binnekrijg ben ik eigenlijk aan het denken over het inbouwen van mn waterkoeling. Ik heb een eheim 1048 met een klax reservoirtje. Om dit bij te vullen leek het me handig om dus het reservoir met de pomp bovenin boven mn PSU te monteren. Dus vastzetten aan de achterkant van de case en dan het reservoir een kwart slag draaien zodat die naar boven wijst en net boven case uitsteekt.
Dan moet ik mn radiator dus op een andere plaats kwijt. Dit wordt dan voorin onderin waar nu al mn 120mm suckhole zit.
Nou was mijn vraag, levert het problemen op ivm de pomp? Ongeveer elke wc-setup heeft de pomp op de plaats van mijn rad zitten. Ik vroeg me af of dit dus geen kwaad kon voor een of ander onderdeel.
Nog een handig iets leek me dat het reservoir het hoogste punt in de cirkel was en dus alle lucht dan ook beter het systeem uit kon.

Dan moet ik mn radiator dus op een andere plaats kwijt. Dit wordt dan voorin onderin waar nu al mn 120mm suckhole zit.
Nou was mijn vraag, levert het problemen op ivm de pomp? Ongeveer elke wc-setup heeft de pomp op de plaats van mijn rad zitten. Ik vroeg me af of dit dus geen kwaad kon voor een of ander onderdeel.
Nog een handig iets leek me dat het reservoir het hoogste punt in de cirkel was en dus alle lucht dan ook beter het systeem uit kon.
edit:
de search gaf niets helaas
de search gaf niets helaas
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 13:58 ]