Het zit zo;
ik heb hier een Creative Soundblaster 4.1 OEM geluidskaart (type: T4750) daarnaast heb ik ook nog de orginele driver cd van creative (heb 't net namelijk pas uit de verpakking gehaald).
Het osje dat deze geluidskaart niet pakt betreft win2k Nl.
Wat heb ik gedaan;
• pc uit, en kaart er in
• pc aan, windows geeft melding nieuwe hardware
• cd'r in, auto run verschijnd
• taal NL gekozen (net als os) en gewacht.
• melding die zegt da ik moet rebooten
• gedaan, bij 't herstarten krijg ik dan den melding "Er is een fout opgetreden bij 't installeren van dit apperaat; gegevens onjuist".
•
kut
veilige modes opgestart; drivers verwijderd.
• handmatig de inf file toegewezen via apparaaten beheer (om ze te installeren) en ja d'r staat een ?! bij de geluidskaart.
• nieuwe drivers gedownload van creative.
niets lijkt te werken, ik heb geen geluid (krijg steeds de eerder genoemde melding)
en ja; kabels zitten goed, ja kaart zit in pci en niet in agp
, ja volume staat aan, ja volume draai knop van boxen staat open.
Ik weet 't allemaal niet meer. Ik heb overigens 2 van deze kaarten met 2 van die cd-roms, en maakt niet uit welke combinatie ik pak 't werkt niet (ik heb dit alles trouwens bij 2 pc allebei win2k nl - volledig geupdate)
ik heb hier een Creative Soundblaster 4.1 OEM geluidskaart (type: T4750) daarnaast heb ik ook nog de orginele driver cd van creative (heb 't net namelijk pas uit de verpakking gehaald).
Het osje dat deze geluidskaart niet pakt betreft win2k Nl.
Wat heb ik gedaan;
• pc uit, en kaart er in
• pc aan, windows geeft melding nieuwe hardware
• cd'r in, auto run verschijnd
• taal NL gekozen (net als os) en gewacht.
• melding die zegt da ik moet rebooten
• gedaan, bij 't herstarten krijg ik dan den melding "Er is een fout opgetreden bij 't installeren van dit apperaat; gegevens onjuist".
•
• handmatig de inf file toegewezen via apparaaten beheer (om ze te installeren) en ja d'r staat een ?! bij de geluidskaart.
• nieuwe drivers gedownload van creative.
niets lijkt te werken, ik heb geen geluid (krijg steeds de eerder genoemde melding)
en ja; kabels zitten goed, ja kaart zit in pci en niet in agp
Ik weet 't allemaal niet meer. Ik heb overigens 2 van deze kaarten met 2 van die cd-roms, en maakt niet uit welke combinatie ik pak 't werkt niet (ik heb dit alles trouwens bij 2 pc allebei win2k nl - volledig geupdate)