Toon posts:

XFX Geforce 4 Ti4200

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Een tijdje geleden heb ik bij het inmiddels beruchte Exile een nieuwe videokaart besteld en wel de 9500 Pro van Club 3D. In plaats daarvan heb ik echter de volgende kaart geleverd gekregen:

XFX Geforce 4 Ti4200 / T 128MB DDR AGP VIVO/DVI

Sindsdien is zoals jullie weten Exile over de kop gegaan en ik zit nu dus met deze videokaart. Ik wilde hem eerst verkopen maar ben er achter gekomen dat ik dan geld ga verliezen en daar heb ik eigenlijk geen zin in aangezien ik ook naar mijn Iiyama HM903DT kan fluiten die ik ook bij Exile in bestelling had staan.

Ik ga dus waarschijnlijk deze kaart in eerste instantie gewoon gebruiken en dan kijk ik over een jaar ofzo wel weer eens verder.

Nu ben ik dan ook op zoek naar gebruikerservaring van de Ti4200. Hoe presteert deze kaart en kan hij, nu en in de toekomst, een beetje meekomen met de games zoals UT2003 etc. Op dit moment draai ik nog een 32MB Asus V7700 GTS Pure en ook dan kan ik, vind ik zelf, al goed UT2003 spelen. Deze nieuwe kaart moet dus zeker veel betere resultaten boeken denk ik.

Maar ben dus benieuwd naar jullie mening over de Ti4200 en in het bijzonder misschien de producten XFX.

Met vriendelijke groeten,

Watchguard

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Over Ti 4200-based kaarten is echt meer dan genoeg informatie te vinden. Gebruik de GoT-search of Google even, en je hebt zo 10-tallen (zo niet: 100-den) reviews te pakken :)

Dit topic is gesloten.