Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[LCD] Vraagje display Nokia 3310

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gents,

ik heb geen idee wat ik ermee kan, maar zijn er mogelijkheden om het display van mijn 3310 (toestel is defect maar display is ok) te gebruiken als LCD voor mijn computer?

Zijn er tweakers die ervaring hebben met dit soort dingen hebben en mij eventueel op weg kunnen helpen?

thankx!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:22
Volgens mij gebruiken ze dat display voor standalone mp3-spelers... Dus zal met de pc ook wel lukken. Ik zal ff zoeken...

• DRAFTER86
http://www.myplace.nu/mp3/index2.htm In die mp3-speler gebruiken ze dat display... (je kan ze ook los kopen)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 13:37

talin

ES-MA

als je de FAQ doorleest :
Frequently Asked Questions CME

dan :
Ik heb een LCD uit een oude GSM/rekenmachine/Palm/i-mode/ander-cool-apparaat-met-grafisch-LCD gehaald. Hoe sluit ik die aan?

Die kun je niet aansluiten. De controller (als die er al op zit) van die dingen is industrieel gemaakt en afgestemd op het doel. Het is custom-built. Je kunt die gewoon niet aansluiten.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• DRAFTER86
Volgens mij ligt dat bij dit lcd anders, aangezien er mensen zijn die het werkend hebben.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

DRAFTER86 schreef op 01 februari 2003 @ 13:49:
Volgens mij ligt dat bij dit lcd anders, aangezien er mensen zijn die het werkend hebben.

Klopt en daar loopt een topic over ATM...

[rml][ lcd] nokia 3310 lcd aan pc?[/rml]

[ Voor 11% gewijzigd door m-m op 01-02-2003 13:57 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.