Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

bedel

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik kom even bedelen omdat ik deze post door het gehaper van t.net daarstraks op +1 heb gepost (door een F5-je) terwijl ik hem eigenlijk op +2 wilde zetten. :( Wees gerust, de post is wel +3/+4 waard *D.

De jongen boven mij was ongerust toen hij zag wat voor technieken er allemaal in die harddisk toegepast werden. Hij dacht: als dat allemaal nodig is om het nog betrouwbaar te laten werken, dan is het einde aan de ontwikkeling wel in zicht.
Ik heb hem er even op gewezen dat ze die technieken ook al gebruikten bij drives met maar een zesde van de capaciteit van deze, dus dat het voorlopig nog wel mee zal vallen.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb je een -1 - overbodig gegeven !

>:)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

hahaha *STRIKE* :D

Dit in het kader van "Meer moderatorblauw op straat!"

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
He!

GameOver maakte maar een geintje.

Ik bedoelde het zelf ook niet serieus. Dacht alleen: als iemand 'm ff een +1 geeft staat hij weer waar ik hem zelf had willen posten.

Gelukkig voor je kan ik hier wel tegen en zal ik geen wraak nemen, maar het is wel degelijk een onterechte moderatie.
Je punt is duidelijk. Lambal! ;)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
-- laat maar --

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het hoort hier eigenlijk niet thuis, maar toch....

Ik zie heel vaak overbodige of off-topic reacties op +2 of +3 informatief staan terwijl ze niets met de topic te maken hebben. Waarom doen mensen dit of is dit gewoon vriendjes-politiek?
Zo ja, dan zal ik ook nooit iets hoogs kunnen posten.... Ken hier verder niemand :(

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Jawel hoor, je kent ons nu toch ? Maar ook wij doen niet aan "vriendjes-politiek", dus daar schiet je niet veel mee op ... ;)

Op het moment dat iemand een off-topic vraag stelt, mag die een off-topic krijgen.

Diegene die echter zijn vraag beantwoord, dient die off-topic niet te krijgen, omdat je die persoon dan zou straffen voor zijn hulp. Dat wil je natuurlijk niet.

Vandaar : diegene straffen die off-topic begon, maar niet diegene die behulpzaam is.

Als er nu iemand off-topic reageert op een off-topic vraag, mag die wel bestraft worden...

>:)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

ik mod offtopic antwoorden op offtopic vragen ook altijd als 'off-topic'. Immers, het antwoord IS offtopic.. :)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Maar dat is met het geneste systeem nou juist niet meer nodig. Dan maakt het niet uit als er off-topic gereageerd wordt zolang het maar genest staat. Je kunt dan posts gaan waarderen op hun waarde mbt. het off-topic onderwerp.

Mijn excuses voor deze domme thread trouwens. Ik ben een kwal als ik mij om wat voor reden dan ook ergens aan irriteer, in dit geval het haperen van t.net.
----------
En de post was geen +3/+4 waard, maar wel +2: behulpzaam.
Pagina: 1