If you come here... you'll find me... I promise
Ik denk dat je dan beter op de microsoft site moet kijken of je ergens ene soort api ofzo kan vinden van OE..... of in de msdn de reg keys vinden... of hoe het bestand is ingedeeld
Re: Windows address book (WAB) imp/exp
wab is adress book...
wab is adress book...
kijk op http://www.delphi-jedi.org/Jedi:APILIBRARY:776521 daar staat Delphi code om te interfacen met WAB (windows address book) waarmee je de adressen uit oulook kan benaderen. Zit ook een voorbeeld bij
of gewoon even een geschikt component zoeken op www.torry.ru
We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher
da zij ik dus ook al ja...Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 17:56:
volgens mij wil hij niet de adressen, maar de accounts exporteren
maarja.. we zullen wel horen van de poster...
De accounts + regels van Outlook staan gewoon in het registry.
We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher
even gezocht op de naam van een van me accounts in het registry...en LordLarry heeft gelijk! Ik ben hier nu al een paar maand naar op zoek (google, torry, ...) en nog nooit op het idee gekomen om in het registry te kijken...*wallbash* 
Bedankt Lordlarry!
Voor diegene die willen weten welke key het is: HREF_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Account Manager\Accounts
en daarin heb je alle accounts, die die jij hebt ingevoerd (die van je mail, newserver, ...) zijn die met een nummer als keynaam (0000001, 0000002, ...)
probleem nog niet volledig opgelost jammer genoeg, het zou netjes zijn als ik het paswoord ook kon "extracten", maar die is natuurlijk gecodeerd. Weet iemand hoe dit te decoderen?
Bedankt Lordlarry!
Voor diegene die willen weten welke key het is: HREF_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Account Manager\Accounts
en daarin heb je alle accounts, die die jij hebt ingevoerd (die van je mail, newserver, ...) zijn die met een nummer als keynaam (0000001, 0000002, ...)
probleem nog niet volledig opgelost jammer genoeg, het zou netjes zijn als ik het paswoord ook kon "extracten", maar die is natuurlijk gecodeerd. Weet iemand hoe dit te decoderen?
If you come here... you'll find me... I promise
misschien een idee: kijk wat je gecodeerde wachtwoord is, kijk naar je normale wachtwoord en kijk of je logica ziet. Nog leuker is natuurlijk een progje bouwen, maar ja...
Pagina: 1