Zoals een aantal hebben gemerkt (qua topics) was ik bezig met een PHP 'tooltje', om de user agent string te filteren. Ofwel alles wat er qua informatie in te vinden is, er uit te vissen en te ordenen. En dit is aardig gelukt, al zeg ik het zelf 
De URL waar je hem kunt vinden/testen is: spam
Om een voorbeeldje te geven van de output die gegeven kan worden (dit is alle mogelijke informatie):
Er zit btw ook een ingebouwd select menu in, van zo'n 250 kb (dus let op als je de optie aan klikt) om allerlei verschillende user agent strings te checken.
Over enkele dagen (na wat optimalisatie en fixes van mogelijke problemen die met het testen van m'n script worden gevonden) zal ik de broncode (mits gewild
) hier posten.
Alvast bedankt voor het checken
De URL waar je hem kunt vinden/testen is: spam
Om een voorbeeldje te geven van de output die gegeven kan worden (dit is alle mogelijke informatie):
Enig minpuntje, is dat er nog geen platform/os combinatie in zit. Dit moet ik nog verder uitwerken. En ook qua optimalisatie/snelheid kan hij wat beter.USER AGENT
Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X; en-US; rv:1.0.1) Gecko/20021122 Chimera/0.6+
Browser
Chimera 0.6
Browser language
EN-US (English)
OS
Mac OSX
Security level (OS)
Strong
Gecko
20021122 (22-11-2002)
TIMER
0.019650936126709
Er zit btw ook een ingebouwd select menu in, van zo'n 250 kb (dus let op als je de optie aan klikt) om allerlei verschillende user agent strings te checken.
Over enkele dagen (na wat optimalisatie en fixes van mogelijke problemen die met het testen van m'n script worden gevonden) zal ik de broncode (mits gewild
Alvast bedankt voor het checken
[ Voor 8% gewijzigd door whoami op 01-02-2003 13:21 . Reden: Vergeten de topic titel te wijzigen na het toepassen van een betere naam voor het script... ]