Armada laptop, wel gevoed, maar eet geen stroom

Pagina: 1
Acties:

• Parcye
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08-2017
Ik heb hier een Armada 100s laptop liggen, om eens naar te kijken. En nu heb ik gister gingen zitten kijken en toen hier gaan zoeken, echter niets gevonden.

Het probleem is : De adapter levert genoeg stroom. De accu levert genoeg stroom. Alleen de notebook gaat NIET aan, geen lampjes branden :S iemand enig idee wat dit kan zijn. En waar ik het beste kan zoeken.

"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002

Verwijderd

Zo'n zelfde probleem heb ik ook gehad met een armada 110. Door de accu eruit te halen en het adapterstekkertje er vaak genoeg in en uithalen begon hij soms weer te werken. Wat het probleem was weet ik niet, de geluidskaart begon soms ook heel erg te tikken. De laptop is opgestuurd en ik heb een nieuwe gekregen op garantie.

• Parcye
Emm... maar ikke heb deze dus op leen en is gekocht bij een pandjeshuis... dus denk niet dat ik dat trukje kan uithalen :D

En wil em t liefst zelf maken

[ Voor 12% gewijzigd door Parcye op 01-02-2003 12:06 ]

• Parcye
Eventjes een schop,

Ik heb het idee dat er wel stroom inkomt want de fan plaatje voelt beetje geladen aan...

Verwijderd

hoe weet je dat de adapter genoeg stroom geeft, heb je dat gemeten??
anders is je interne voeding michien overleden en dat word dan een nieuw mobo.

Verwijderd

ik heb in CME een topic lopen over mijn Dell Latitiude met PRECIES hetzelfdse probleem, ik heb de laptop ZELF opengemaakt omdat hij net niet meer binnen de garantie valt :( en bij Dell dus 500 euro moet gaan betalen voor een nieuwe moederbord :(

ik heb een doorgebrand chipje gevonden. dit chipje heb ik eruit gesoldeerd en het ic'tje besteld bij en een of andere vage webshop afgelopen donderdag, ik hoop dat hij aankomt :)

mail je je msn adres even als je dat hebt, is wat makkelijker communiceren,mijne:
id-tweak AT planet PUNT nl

• Parcye
Verwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 16:08:
hoe weet je dat de adapter genoeg stroom geeft, heb je dat gemeten??
anders is je interne voeding michien overleden en dat word dan een nieuw mobo.
Door gemeten

Pagina: 1