Toon posts:

Probleem met Lexmark X83

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem, wij hebben een Lexmark X83 all in one apparaat maar deze weigert normaal te werken.
De bijgeleverde software is Nederlands en dateert van augustus 2001. Hiermee krijg je em dus helemaal niet aan de praat, geeft foutmeldingen over problemen met communicatie (kan geen bi-directionele link aanmaken)
Inmiddels hebben we engelse drivers gedownload en geinstalleerd, deze zijn van 13 januari 2003 en deze maakt er een behoorlijk potje van, er wordt namelijk een tweede C schijf aangemaakt waarin de inhoud staat van een map in de root van de echte C schijf. Met andere woorden, er wordt dus in feite een virtuele schijf aangemaakt door de software. Het lijkt verder redelijk te werken maar naar mijn idee is dit niet echt de normale weg......
Iemand suggesties?

Verwijderd

Vreemd dat je problemen ondervind met de x83.

Ik heb em nu al een geruime tijd en nog geen enkel probleem ondervonden met deze printer, zelfs niet hangend in een netwerk aan een usb hub (waarvoor hij in w2k dan een virtuele poort maakt).

Zonder probleem installeerde zelfs mijn vader hem via de installatie cd op zijn PC.

Heb je dit al eens voorgelegd aan lexmark?

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik kan er zogauw niets over vinden. Wij werken hier trouwens ook met een netwerk en alle PC's draaien Windows XP. Ik heb écht geen idee wat ik hier nou mee aanmoet.
Het gekke is dat het apparaat dus eerst bij iemand anders gestaan heeft en die had er ook continue problemen mee. Ook communicatiefouten enzo.

Verwijderd

Topicstarter
Nog even dit.. Op de 'host PC' is Servicepack 1 geinstalleerd.
Hij wil hier ook wel werken via het netwerk maar zodra je iets afdrukt
stopt het apparaat halverwege en geeft een melding dat het bestand
niet afgedrukt kan worden.
Dit probleem had de vorige eigenaar ook