Toon posts:

@home opzeggen, moet nog 6 maanden

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil @home opzeggen omdat ik een overstap wil maken op tweakdsl, maar moet ik dan die 6 resterende maanden direct betalen? Ik dacht eerder om het abbo op mn moeder of te schrijven voor mn broertje?... dan betaald zij het en heeft ze direct de modem enz!!?

Kan dit.. thnx

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:54

Shuriken

Life is all about priorities

Kijk in de algemene voorwaarden of bel met @home.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Shuriken schreef op 01 februari 2003 @ 10:53:
Kijk in de algemene voorwaarden of bel met @home.
Lekker antwoord...

Topicstarter: hoe lang heb je al @home? na 12 maanden kun je het op elk moment namelijk opzeggen.

Maar aan je topic te zien heb je nu zo'n half jaar @home, dan zul je de resterende maanden zowieso moeten betalen, of dat in 1x gaat weet ik zo niet.

Ik denk niet dat je je abo zo aan iemand anders kunt "geven"

Verwijderd

Topicstarter
ja ik dacht dat ik opgaf dat ik verhuis..:) en dan bij mn ma aanlaat zetten

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom zeg je in godsnaam @Home op voor een andere internetprovider, voor zover ik weet is @Home nog steeds de snelste.
Ik haal met @Home boven 1300kb/s en da moet ik bij een andere provider nog maar zien

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

Verwijderd

Topicstarter
DannyVersluis schreef op 01 februari 2003 @ 11:14:
Waarom zeg je in godsnaam @Home op voor een andere internetprovider, voor zover ik weet is @Home nog steeds de snelste.
Ik haal met @Home boven 1300kb/s en da moet ik bij een andere provider nog maar zien
UltraDSL: 8.129 downstream - 512 kbps upstream

das toch sneller dan @home

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
@Home sucks... vooral hier in regio 's-Hertogenbosch... wordt er meerdere malen per dag afgegooid.. dan kun je een minuut of 2 ff geen gebruik maken van internet enzo... prutsers daar bij @Sloom

wat kost een UltraDSL abbo eigenlijkk??

[ Voor 12% gewijzigd door Reignman op 01-02-2003 11:20 ]

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-08 16:19

CoolHead621

Enjoy every moment

Nou nou nou, jij kan wel liegen vriend....
1300KB/sec hah.... mocht je willen.

Heb zelf @home, en zit in een snel gebied, kom toch echt uit op een max van 700KB de laatste tijd, en gemiddeld zit ik op 450Kb/sec.
Maar jij kan nooit en tenimmer 1300KB/sec halen.
En als je zegt dat het wel zo is, laat dan maar een printscreen zien.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Xiaomi 15 Ultra 512GB/16GB | Audi A6 e-tron sportback

Verwijderd

Topicstarter
Reignman schreef op 01 februari 2003 @ 11:20:
@Home sucks... vooral hier in regio 's-Hertogenbosch... wordt er meerdere malen per dag afgegooid.. dan kun je een minuut of 2 ff geen gebruik maken van internet enzo... prutsers daar bij @Sloom

www.tweakdsl.nl 95euro

Verwijderd

De verbinding in oa de regio Hertogenbosch is absoluut niet stabiel. We betalen tig euro per maand voor de kleine KANS op een fatsoenlijke verbinding. Vervolgens kunnen we ook nog eens een zooi geld neerleggen voor de klantenservice, met de nog kleinere KANS dat we iemand spreken die weet waar hij het over heeft. En geld terug doen ze niet aan, want je moet eerst 48 uur achter elkaar zonder verbinding zitten voor je daarvoor in aanmerking komt.

@Home is de kutste provider die ik OOIT heb gehad. Zodra ik op kamers ga (zodra ik een kamer vind) neem ik adsl. Bij lange na niet zo snel, maar toch wel een stuk beter. In mijn regio dan.

Verwijderd

CoolHead schreef op 01 februari 2003 @ 11:22:
[...]Maar jij kan nooit en tenimmer 1300KB/sec halen.
En als je zegt dat het wel zo is, laat dan maar een printscreen zien.
Printscreens zijn te faken. Ook ik zit over het algemeen op 400KB/sec. Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit bovenuit ben gekomen.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 11:24:
[...]

Printscreens zijn te faken. Ook ik zit over het algemeen op 400KB/sec. Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit bovenuit ben gekomen.
Let iedereen er even op dat 400KiloByte/sec een 1600kilobit/sec is?

en de er een (on)officiele norm is dat B byte is en b Bit? Voordat je iedereen voor verteller van overdrijvingen uitmaakt? En dat zelf chello gebruikers theoretisch 1500kilobit/sec zouden moeten kunnen halen?

[ Voor 17% gewijzigd door Duur! op 01-02-2003 11:29 ]

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• UnExPeCtAbLe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-08 16:56
hmm..ik heb ook @home, woon in omgevind roosendaal. Ik heb het nu een jaar en 1 keertje lag me verbinding er voor een ochtendje uit, voor de rest nooit last van, ik heb ook 1 keertje boven de 1 mb gezeten kwa downloaden, maar dat is maar heel kort, dacht te horen dat de verbinding zat begrensd op 512?maar kan ik fout heben. Geen klachten over @home hiero!! >:)

Verwijderd

Reignman schreef op 01 februari 2003 @ 11:20:

Reignman, at je hierboven beschrijft ligt vaak aan de @home DNS servers, die dingen liggen er om de haverklap uit. Je kan dit omzeilen om handmatig de volgende DNS servers op te geven:

DNS Primairy: 213.51.129.67 (is een @home DNS server)
DNS secundairy: 195.241.48.33 (is er een van Tiscali).

Natuurlijk moet @home de zaakjes beter voor elkaar krijgen, maar zo heb jij er in ieder geval geen last van.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Reignman, at je hierboven beschrijft ligt vaak aan de @home DNS servers, die dingen liggen er om de haverklap uit. Je kan dit omzeilen om handmatig de volgende DNS servers op te geven:

DNS Primairy: 213.51.129.67 (is een @home DNS server)
DNS secundairy: 195.241.48.33 (is er een van Tiscali).

Natuurlijk moet @home de zaakjes beter voor elkaar krijgen, maar zo heb jij er in ieder geval geen last van.
Hou maar op met dingen nablaten, dat is het probleem dus niet. Verklaar jij maar waarom ik 2 keer per uur uit counter-strike wordt gegooid als het aan de DNS servers ligt.

[ Voor 197% gewijzigd door GambitRS op 01-02-2003 11:43 ]

MechWarrior || Monsters Game

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

In de omgeving Den Bosch, Vucht en omstreken is @home gewoon de laatste tijd bagger. Ze hebben denk ik veels te veel abbonees, dat levert geld op maar dan moet je ook geld besteden aan je netwerk.... en laten ze dat laatste nou niet doen. De maximale downloadsnelheid is hier al gedaald naar 300kbyte/sec, normaal haal je 230kbyte/sec.

Ongeveer elk uur wordt je 2 keer van het netwerk gegooid, dit valt met normaal browsen niet op maar Anarchy Online gooit je dan wel ff het spel uit. Heel leuk om elk uur twee keer opnieuw in te moeten loggen. Ik kan geeneens een officieel potje Counter-Strike meer doen omdat ik standaard in het midden van de match ff een minuut geen internet meer heb. Dan is de connectie met de server verbroken, moeten zij een of twee rondes met 4 man spelen en als je terug komt is je geld ook pleite.

Nog 5 weken en dan heb ik ADSL van Demon en is dat probleem opgelost. Ok, het is "maar" 2048kbit down en 512kbit up, maar met 256kbyte kan ik lekker gamen. @Home is hier toch niet veel sneller meer en de ping zal waarschijnlijk beter zijn met ADSL.

MechWarrior || Monsters Game

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-07 15:13
Nou, 1300kb/s is mij hier ook gelukt hoor. Ben tester geweest, dan zit je dus met 10 man op het netwerk, haal je snelheden van zo'n 2,3MB/s (megabyte ja). En als de test periode over is krijgt je modempje een max. van zo'n 750KB/s (kilobyte). Al met al ben ik zeker wel tevreden met @Home!

Met Counter-Strike heb ik in Nederlandse server een ping van 20~35. En op Speedtest zo'n 12 tot 13ms. Zeker wel beter dus!

[ Voor 20% gewijzigd door zeroxcool op 01-02-2003 11:51 . Reden: pings... ]

zeroxcool.net - curity.eu

Verwijderd

je moet eens een aantal dingen naast elkaar leggen.
voor die ene adsl verbinding hiero genoemd, betaal je maandelijks 95 Euro, terwijl bij @home de duurste 44,95 per maand is. leg je daarbij de snelheden naast elkaar en je gaat uitrekenen wat je dus per KB dataverkeer betaalt, dan zul je zien ondanks sommige problemen die men bij @home heeft, je met hun duurste abonnement goedkoper uitbent.

en het maakt niet uit bij welke provider je zit, want ik werd er ook meerdere keren uitgegooid in een potje MOHAA zowel op mijn @home als op een ADSL fast verbinding van Xs4All. Dus dat moet je niet blamen op @home.

en over die kb/s snelheden, ik draaide vanmorgen een test op : de consumentenbond over de snelheden van aanbieders breedband verbindingen en haalde op de download een snelheid van :
Uw voorgaande metingen

Datum/tijd Downloadsnelheid

--------------------------------------------------------------------------------

1. 01/02/03 12:08:37 166818 Bps 1335 kbps
2. 01/02/03 09:33:09 182699 Bps 1462 kbps

--------------------------------------------------------------------------------

Gemiddelde: 174759 Bps 1398 kbps
Mediaan: 174759 Bps 1398 kbps

en een surf snelheid van @home :
Uw voorgaande metingen

Datum/tijd Surfsnelheid

1. 01/02/03 12:10:28 75095 Bps 601 kbps
2. 01/02/03 09:31:47 59497 Bps 476 kbps

Gemiddelde: 67296 Bps 538 kbps
Mediaan: 67296 Bps 538 kbps

Nou en dat wil ik dan nog wel eens zien van ADSL providers die deze snelheden halen voor hetzlefde bedrag van 44,95 Euro per maand :D

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
Neem contact op met @home. Die kunnen je prima vertellen wat je mogelijkheden zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.