"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Verwijderd
dat is dus mijn antwoord op jouw vraag: het kan niet
edit 2: als dat wel mogelijk is, trek ik meteen mijn UTP kabel uit mijn computer en zien jullie mij hier nooit meer terug, dan wordt i-net te gevaarlijk
edit 3 (hij blijft bezig) : is niet meer wat voor Programming & Webscripting?
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 11:18 . Reden: edit 4: tags gefixed |:( ]
Maar via SSL/SSH zou het ook niet mogelijk zijn?
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Verwijderd
Tentweede : word dit een projector (.exe) een lokale swf (c:\file.swf) of een swf op internep (http://mijnserver/file.swf)?
Er zijn nl mogelijkheden
De bedoeling is FlashMX, via internet als het even kan.
Op welke manieren kan het wel dan?
* edie is benieuwd
het enige wat je zou kunnen doen is van flash een 'script' (heel ruim) die de transfer
voor je doet - ik denk dan aan een local java geval of zo (een mini-serverke) je kunt wel
ftp via ander spul maar zodra je spul op iemand pc wil krijgen moet je toch wel echt daar permission toe krijgen... dus purr via internet gaat niet... (ook een Java Applet gaat waarschuwingen geven).
Als je met Java overweg kunt (of VB
Een projector exe kan dan zeker wel?Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 16:58:
Als de swf van een webserver komt; niet mogelijk
Heb je een referentie site waar ik de te gebruiken functionaliteit kan vinden?
Of een voorbeeldje?