Edimax BR6104

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem. Heb deze week al 2x gehad dat mijn hele router is vastgelopen. Kan niet meer internetten en zelfs niet op de inlogsite komen. Stroom van de router af was het enigste wat hielp. Weet iemand hoe dit kan en heeft een tip voor mij. Ik heb hem +- 4a5 maanden geleden gekocht.

Allergoeiste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan het aan de firmware liggen en zo ja waar kan ik de 0.60 versie firmware van deze router krijgen op de site staat tot 0.59.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Kijk eens of het weg is als je de roosters onder het dingetje wat meer ruimte geeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik draait met firmware 0.59 en hij draait nu al een halfjaar ofzo zonder reboot. Is ie niet gewoon defect? Gebeurt het met bepaalde protocollen of iets dergelijks? Of gewoon willekeurig?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is alleen als ik emule aan heb dus daar zal het wel aan liggen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een idee of het emule kan liggen of weet wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij is weer vastgelopen en ook zonder downloads aan gewoon tijdens het internetten. Iemand een idee wat het kan zijn. Kom dan nieteens op de instelpagina. Morgen ga ik anders terug naar MyCom maar dan ben ik hem 1 week kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 14:06:
Morgen ga ik anders terug naar MyCom maar dan ben ik hem 1 week kwijt.
Nee hoor, MyCom geeft je gewoon een nieuwe mee. Geen probleem.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh dat hoop ik dan maar ga hem die avond gelijk testen door emule snachts aan te zetten en een paar dagen achter elkaar. Ik denk dat het geheugen vol komt en dat ie daarom vastloopt. Het geheugen wist ie denk niet ofzo. Ze zeiden dat ik hem dan een week kwijt was, maar zal het navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb na een week testen een nieuwe gehad bij MyCom. Bij hun liep ie ook een paar keer vast.

Bedankt voor de reacties.

Allergoeiste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Laatst online: 19-05 04:25
hah ! dat heeft de mijne ook.. ook altijd met eMule :(
heb vanalles geprobeerd maar aangezien ik eMule blijf gebruiken zit er nix anders op dan om de 2 dagen ff stekker eruit te trekken. Erg jammer maar ik heb inmiddels 3 keer een nieuwe gekregen en al 3x zelfde klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk het nu nog ff aan als het weer vaak gebeurt ga ik terug en ruil ik hem wel om tegen iets anders bij MyCom en ga ik wel een Draytec halen ofzo. Tot nu toe geen problemen. Had het niet alleen met emule maar ook wel eens tijdens het internetten gewoon. Nu 4 dagen zonder problemen en ook met emule. Daarvoor deed ie het ook 4 maanden goed en kreeg in ene die keuren. Nu maar hopen dat ik er ( voorlopig) geen last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:52

HenkS

Da_king alias HenkS

mmmm

ik wilde net ook zoiets gaan posten....

nooit problemen gehad...en sinds ik emule heb... :( loopt ie me echt continue om de dag vast... en dan heeft emule ook weinig zin meer he... want dan begin je meteen achter in de queues...

maar gaf mycom je meteen een nieuwe mee? of ben je nog niet langsgeweest?

want ik loop nu ook om de dag dus de stekker eruit te trekken :(

nog een vraagje: loopt ie bij jou alleen vast met emule, of sindsdien ook zonder emule?

edit:

misschien een idee om onze configuratie te vergelijken, en vinden we misschien wel overeenkomsten ofzo.... en kunnen we dat aan edimax doorsturen...

oh ja... wat vreemd is.. als mijn modem 'hangt' zeg maar.. knipperen alle lampjes vrolijk door en kan ik van mijn pc wel bv ping www.ilse.nl doen en dat werkt ook goed :? kun jij dat ook als ie hangt???

[ Voor 40% gewijzigd door HenkS op 25-02-2003 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was hem een week kwijt om te testen en daar liep ie ook vast en heb toe een nieuwe gehad. Ze zullen daar wel geen emule gebruiken dus ook als ik gewoon ging internetten. Dus sindsdien ook zonder emule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:52

HenkS

Da_king alias HenkS

tja een week dat ding kwijt kan niet..... beetje onhandig dus...

pffft klote zooi.. kan best een andere kopen lijkt me...

wat voor merk is goed en niet te duur???

wil gewoon een broadbandrouter 4 poort ofzo... niet -wireless
Pagina: 1