• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022
Als jullie tog allemaal lopen te zijken flikker dan maar lekker op :)

[ Voor 95% gewijzigd door MVC op 01-02-2003 12:09 ]

Verwijderd

Lekker lezen zo :|

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 09:38 ]

• cemtex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 17:07

cemtex

Version 1.1.1

MVC schreef op 01 februari 2003 @ 09:13:
Op 2-11-02 Heb ik een bestelling gedaan voor een Toshiba TS 21i I-Mode toestel. 5 Dagen later krijg ik een mailtje dat er een leverings probleem is en dat het toestel niet op voorraad is. Oke dat kan natuurlijk. Maar dan een maand later heb ik nog geen toestel, ik had voor nummer behoud gekozen. Op mijn ouwe toestel kreeg ik een SMS dat ik mijn simkaart gegevens nog een keer door moest bellen omdat die niet goed door waren gekomen. Dus ik vertel die man dat ik al een maand op mijn toestel zit te wachten en dat dat bedrijf op geen enkel e-mailtje reageert ! Ik zal even het bedrijf bellen zecht die man, ik zeg dat gaat niet want die zijn maar ander half uur per dag te berijken en als ze dat zijn zijn ze in gesprek. Ja maar ik heb een ander nummer. Komt hij terug, morgen heeft U het toestel in huis. En ja de volgende dag heb ik hem. Drie weken na ontvangst en gebruiken, heb ik problemen met het toestel het valt steeds uit. Dus ik stuur een mailtje naar gsm.nl en wonder boven wonder reageren ze. Ze schrijven dat ik mijn toestel moet aanbieden bij één van de dichtsbijzijnde Primafoon winkels. Dus ik ga daar heen kom ik daar aan, hebben ze geen service contract met gsm.nl dus mogen ze hem niet aannemen. Dus ik weer terug mailen krijg ik weer een mail met het adres waar ik het toestel heen moet sturen. Dat gedaan. Nu gisteren krijg ik een telefoontje van een Intertoys winkel die er volledig buiten staat, dat ze een pakketje onder mijn naam hebben ontvangen met een accu er in. Ik gemaild naar gsm.nl Geen reactie bellen als maar in gesprek. Ook de KPN gebeld maar die zeggen ja daar kunnen wij niets aan doen U moet contact op nemen met Elders gsm.nl dus.

Zijn er meer die er problemen hebben met gsm.nl ?
Eigenlijk helemaal niet. Behalve dan dat nummer wat maar 5 min. bereikbaar is, dat slaat echt volledig nergens op. Voor de rest hebben ze zich al drie keer goed aan de afspraak gehouden.
Lekker lezen zo .......
Stel je niet aan

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Kijk eens hier

En gebruik voortaan eens een normale tekst opmaak want dit is nauwelijks leesbaar.

ARME AOW’er

Verwijderd

koop een bril of een liniaal?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 10:01:
koop een bril of een liniaal?
Of neem een les "hoe leer ik fatsoenlijk forumuleren en opstellen?"

• MVC
GuardianAngel schreef op 01 februari 2003 @ 09:44:
Kijk eens hier

En gebruik voortaan eens een normale tekst opmaak want dit is nauwelijks leesbaar.
i.i.d zie ook deze

[rml][ GSM.nl] Ellende^2[/rml]

• MVC
cemtex schreef op 01 februari 2003 @ 09:44:
[...]

Eigenlijk helemaal niet. Behalve dan dat nummer wat maar 5 min. bereikbaar is, dat slaat echt volledig nergens op. Voor de rest hebben ze zich al drie keer goed aan de afspraak gehouden.

[...]

Stel je niet aan
Probeer ze dan zelf te bellen man !

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:40

S913

Abusus non tollit usum

Hmm, heb zelf in de afgelopen jaren nooit problemen met ze gehad, heb d'r in het verleden een enkel (gesponsord) abonnement besteld en later tweemaal een telefoon met abonnement. Alle 3 de keren naar tevredenheid en snel afgehandeld.

Had een paar maanden geleden een keer een vraag, die heb ik gefaxt (kon effe niet mailen en had geen zin om precies in die anderhalf uur te bellen ;)) en daar kreeg ik toch ook redelijk snel antwoord op via een e-mailtje.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• cemtex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 17:07

cemtex

Version 1.1.1

MVC schreef op 01 februari 2003 @ 10:12:
[...]

Probeer ze dan zelf te bellen man !
OK als je nou zelf eerst eens begint met goed te schrijven, en daarna goed te lezen komen we een stuk verder.

Het stel je niet aan was niet voor jou bedoeld, zoals je zag was het onder iemand ander zn qoute geplaatst.
Ten tweede vind ik dat ze wel gelijk hebben, je moet eeens een beetje leren schrijven.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40
:Z
Try de shopsurvey ofzow....

En als iemand aangeeft dat je text moeilijk leesbaar is > doe daar dan wat aan. Ga niet naar diegene lopen flamen :{
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.