Hoi,
Ik heb wel een netwerkmogelijkheid.
De laptop heeft geen cdrom(oud beestje)
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
Ik heb wel een netwerkmogelijkheid.
De laptop heeft geen cdrom(oud beestje)
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 07:10 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 07:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 08:39 ]
Everytime I suffer I become a better man because of it
Ik heb FastLynx voor DOS nog liggen. Kabeltje kopen bij de Dixons -> klaar. Moet je vragen om een Laplink-kabeltje. Mail maar voor Fastlynx.MMUilwijk schreef op 01 februari 2003 @ 08:53:
Via de parallele poort een verbinding maken met een willekeurige andere PC en dan door middel van bijvoorbeeld FastLynx(shareware) alle cab-files uploaden naar de laptop.
Kabel kost ongeveer 7,50 euro en het programmatje moet je even zoeken op Internet...
Bloed, zweet & koffie
Interlnk.exe en Intersvr.exe. Zitten standaard bij dos in. Via een paralelle of seriele kabel een verbinding maken ét voila. Veel goedkoper als fastlink en laplinks kabeltjes enzo denk ikMMUilwijk schreef op 01 February 2003 @ 08:53:
Via de parallele poort een verbinding maken met een willekeurige andere PC en dan door middel van bijvoorbeeld FastLynx(shareware) alle cab-files uploaden naar de laptop.
Kabel kost ongeveer 7,50 euro en het programmatje moet je even zoeken op Internet...
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq