Toon posts:

PCprive

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig om een pcprive-configuratie uit te zoeken. Graag jullie mening over de gebruikte componenten, en eventuele alternatieven in dezelfde prijsklasse.

Aopen ATX Miditower 250W
Asus CUSL2 met Intel P3 866EB (moet Intel zijn :-( )
2 x 128 Mb-133 Mhz
Maxtor DiamondMAX 20,4Gb 7200rpm
Asus V7100 G-force 2MX 32Mb TVout
Pioneer DVDA05sz 16x 40x IDE
Plexwriter 12x10x32 IDE
Iiyama 17" A702HT Flatscreen
Creative Soundblaster Live Value
Creative Soundworks Digital (2 sats + sub)
Logitech Cordless Desktop Pro
Philips Webcam ToUcam xs 30fps USB
Etech modem

Verwijderd

Ik weet niet tot hoeveel je kunt besteden maar gooi er aub SCSI in. Voor de rest heb ik er niets op aan te merken.

Verwijderd

Ruil de webcam in voor nog eens 128 MB extra :) 128 MB is nu toch wel vrij standaard. Met 256 MB Kun je toch weer wat langer mee..

Rob

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 12:33 schreef RopStop het volgende:
Ruil de webcam in voor nog eens 128 MB extra :) 128 MB is nu toch wel vrij standaard. Met 256 MB Kun je toch weer wat langer mee..

Rob[/quote]Volgens mij staat er ook 2x 128 MB...

What the heart requires may never be understood by the mind!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 12:28 schreef V0rtex het volgende:
Ik weet niet tot hoeveel je kunt besteden maar gooi er aub SCSI in. Voor de rest heb ik er niets op aan te merken.[/quote]Wat moet ik dan op SCSI zetten, want harddisks op SCSI zijn niet te betalen, en de brander heeft al burnproof-technologie.

Verwijderd

leuk, plextor, ik wacht er al een maand op, zijn niet aan te slepen hoor ik steeds...

Verwijderd

Prachtig systeempje *zucht*.

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:50
waarom geen 300W Aopen bigtower (HQ/HX 08) of in ieder geval 300W voeding in een mid-tower.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Inderdaad 300 watt minimaal en als je toch DVD gaat kijken doe er dan een ATI Radeon 32mb DDR in, superieur qua DVD afspelen (nog beter de 64mb VIVO OEM kun je je dvd's op de TV bekijken, en schijnt maar 100 piek duurder te zijn) en voor games is een Radeon ook erg goed. (beter dan de MX in ieder geval)

en waarom geen IBM HD, is volgens mijn beter dan Maxtor en als we toch bezig zijn, voor gamen zijn er betere geluidskaarten, je kun dan beter een geluidskaart nemen die zowel AEX als A3D ondersteund, in de laatste computer!totaal staat een testje van wat geluidskaarten.
Pagina: 1