een seti team gemaakt

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
die aliens zijn hebbedingetjes.. lets go get them, je hoeft alleen maar
[DPC] Dutch Power Cows
te joinen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij houden hier niet van SETI.

Ga iets zinnigs doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vind het zoeken naar radiogolven behoorlijk wat zinniger dan het zoeken naar de "verborgen boodschap"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan B
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2023
SETI is niks

Loeibaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceaser
  • Laatst online: 15-09 16:40
rot op met seti topics in dpc forum :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
Wij houden niet van aliens wij houden van koeien.
Ik vraag me ook af waarom je DPC gebruikt als team naam, zit toch duidelijk het woord Cows in ;) .

Closen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
niksie, dit hoort in het onzinforum thuis. Dus, welke mod/admin verplaatst deze thread even? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Opzouten met die bagger. :r

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VDM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-07 16:57

VDM

Oprotten met die bullshit, stop die alien (die je toch nooit vind) maar lekker in je r**t >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NIKSIE,

zoals je ziet hebben we het hier niet zo op seti.

seti zuigt big time, dus lazerop met die zooi en ga gewoon grazen zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Laatst online: 21-08 17:17
Jongens, laten we het beschaaft houden he, en deze jongen hier niet mee lastig vallen. Deze jongen kan er waarschijnlijk ook niks aan doen dat hij denkt dat aliens echt bestaan en dus niet weet dat deze maar een bedenksel van de centrale overheden zijn om ons niet in de echte conspiracy's te verdipen.

Laten we daarom gewoon zelf rustig doorgaan met het helpen van onze koeien die als er aliens bestaan toch wel contact met ze opnemen omdat zij de slimste bewoners van deze planeet zijn (zie de juiste SouthPark episode). Moooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Vind het zoeken naar radiogolven behoorlijk wat zinniger dan het zoeken naar de "verborgen boodschap"
LOL

volgens mij doen jullie hetzelfde :D

Join TeamBVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-09 19:55
P'cies.
Kijk maar eens Contact....

En BTW ik geloof ook in aliens.
koeien zijn volgens mij stieken hele intelligente aliens.....
Is logisch trouwens, als zij met blote hersenen de code kenne kraken....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 08:25

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

Kom op jongens,

een beetje rustig aan!
Hij heeft zijn portie al gehad op irc in #dpc

Maar dit topic moet natuurlijk nog steeds verplaatst worden, lijkt me duidelijke zaak.

Mzzl Harrie_1

Merkez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Er zijn vast wel meer mensen die SETI leuk vinden. (Ik zelf vind er ook geen ruk aan).

Maar laat die mensen dan een team voor tweakers.net oprichten. Dat hebben ze bij anand toch ook? Lijkt me leuk als we Anand straks ook op DAT gebied beconcureren.

Een tijdje geleden ging het er toch over, dan we Anand wel ingehaald hebbenmet de daily's maar bij Anand doen ze aan meer projecten.

Dus zou ik zeggen: T.net-SETI Team = ok. maar niet met mij. ik blijf gewoon grazen

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seti heeft geen leuke stats.
En je hebt ook geen koejte in je traybar staan. En aliens maken ons toch af as wel ze tegen komen dus die wil je nog niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Blimmel, ken jij de film: The Cow-Conspiracy niet?
De centrale overheden van de westerse landen, waaronder Nederland, zitten tezamen in een rc5-sabotage groep.
Zij willen de koeien besmetten met een of andere ziekte, zodat de koeien alleen nog maar zieke wu's uitstoten.

The new client is supposed to be the antidote.

MOOOH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
SETI is gewoon kut geprogrammeert!

Het loopt voor geen meter (64mb of meer is bijna vereist), het vreet je processor weg zodat alles wordt beInvloed, je kan niet sparen, de blokken zijn groot (370 kb), je doet een paar uur over 1 blokje, het neemt veel ruimte in op je HD (tegenwoordig niet zo'n probleem), en als je geen verbonding hebt doet ie helemaal niets meer !

RC5: Gebruikt nog geen 1mb aan geheugen, beinvloed je pc totaal niet, kost je 250kb HD-space, je kan een grote voorraad blokjes downen, je kan sparen, er is een snelle competitie, je kan veel blokjes doen, je bepaalt zelf je crunchsnelheid (grote van de blokjes), en het nederlandse team staat in de top3 elke dag !

/me choses DPC !!!

Greetinx [eNeRGy] a.k.a. [Influance]

(edited 08-06-2000).]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door deze reacties krijg ik bijna zin om op te houden met die koeien, en weer al mijn computers op seti te zetten! Doe ff normaal zeg!

Ik dacht dat de DPC een beetje niveau hadden, maar daar heb ik me dus blijkbaar gruwlijk in vergist.

De stats zijn dan wel minder, en de systeem eisen wel hoger, maar als er iets gevonden wordt, dan heeft dat veel meer invloed op de wereld dan zo'n RC5 sleuteltje.

Ik ben de DPC gejoined omdat ik die stats leuk vond, en omdat ik ook wel wat wilde helpen. Maar als nu blijkt dat mijn teamgnoten zo kortzichtig zijn, dan is de lol er snel vanaf.

[update]
Ik draai nu op mijn werk weer seti om die rede.
Ons doel is de vrede op aarde weder te laten keren door zoveel mogelijk RC5 blokjes te grazen.

Tot op heden is dit geen succes.
tja, waarom zouden jullie nog geen succes hebben gehad...
[/update]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

DSmarty,

die met Mel Cowson bedoel je?

Join TeamBVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Met RC5 weet je tenminste zeker dat de key gevonden zal worden. Als er bij SETI iets gevonden wordt is het natuurlijk wel veel interessanter dan RC5, maar die kans is verschrikkelijk klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrie_1
  • Laatst online: 16-09 08:25

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

het seti-project zou maar 2 jaar lopen! en die 2 jaar zijn bijna om.

En je kunt wel zeggen dat als er bij seti iets gevonden zou worden, dat meer inpact heeft (is misschien ook wel zo), maar ze zijn al vanaf 1978 hiermee bezig en er is nog nooit iets gevonden.

mzzl harrie_1

Merkez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Hallo!!!!

Waarom maken ze hier niet gewoon een SETI-Forum, net zoals er een RC5-Forum is?

Dan kunnen de mensen die van SETI houden daar gaan zitten, EN hebben we een team dat tegen het Anand-SETI team kan concureren.

en verder: wat is iedereen hier toch kortzichtig! Er zijn toch mensen die SETI leuk vinden! Laat ze dan toch!

Ik ben iig voor een SETI Team, en of het een succes word, zien we dan van zelf!!!

PS. Ik heb dit 4 uur geleden ook al gezegd, en toen zei er niemand iets van, maar wat vind iedereen hier nu van?

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, als je in de DPC-forum een thread over SETI ( :r) begint, dan is dat dus duidelijk met de bedoeling om kwaaie reacties uit te lokken... Zoiets hoort dus in het onzinforum thuis, of heel misschien in Stuffis Generalis.

Trouwens, het SETI@Home-project is over een paar maanden toch afgelopen, dus wat heeft het voor zin om er nu nog mee te beginnen ?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildhagen:
Het is inderdaad in het verkeerde forum terecht gekomen, maar volgens mij was dit een serieus voorstel (het [DPC] dutch power cows - seti team bestaat, daarom denk ik dat). Het kan dan wel zo zijn dat je seti geen leuk project vind maar die reacties hier zijn ver onder normaal niveau:
Opzouten met die bagger. :r

Oprotten met die bullshit, stop die alien (die je toch nooit vind) maar lekker in je r**t

seti zuigt big time, dus lazerop met die zooi en ga gewoon grazen zoals het hoort.
om er maar een paar te noemen...

Daarbij komt nog dat het seti project pas eind 2001 is afgelopen. (kijk maar eens hier: setiathome.ssl.berkeley.edu/project.html#status

Dat er nooit iets is gevonden is niet waar. Er is wel degelijk een signaal gevonden wat niet op een andere manier verklaard kon worden. Dit signaal is alleen nooit bevestigd/opnieuw opgevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brikoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03-2022

brikoe

:( Volgens mij moeten we helemaal niet over dat SETI-gezannik beginnen. Nu staan we nog in de dailytop-3......strakjes gaat iedereen weer lekker naar aliens zoeken.
Kom nou........grazen }:O

Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 15:28

Tuinhark

Retro

Er zijn vast wel meer mensen die SETI leuk vinden. (Ik zelf vind er ook geen ruk aan).
Lang, LANG geleden, nog voordat ik van Koeien had gehoord ;), draaide ik ook Seti. Zelfs op de compu van me stage plek. Maar nu zie ik in dat daar echt NIETS, maar dan ook NIETS leuks aan was. IMHO, of course. :) Ik heb geen leuke statistieken gezien :(, het duurt 1 à 2 dagen voordat je 1 'blokje' hebt verwerkt [gááááp] en het vertraagt je PC :'(.

Wat mij betreft roelen Koeien. En idd.. zie ook de juiste South Park episode voor nadere uitleg.

JOY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://setiathome.ssl.berkeley.edu/cgi-bin/cgi?cmd=team_lookup&name=%5Bdpc%5D+dutch+power+cows

closen, waarom, een extra optie is toch altijd erg fijn

Ghost: OLE OLE OLE, ga je ook op mijn team flushen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Seti draaien getuigt van een grote naiviteit.
Aliens bestaan niet, en radiogolfjes "analyzeren" zet echt geen zoden aan de dijk.
Cut the crap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan B
  • Laatst online: 20-12-2023
LOEI! Cybercow! Ik gooi hem maar weer 'es in de strijd. Als men via SETI deze koe hoort zijn ze vast genezen. Zo'n Aardse alien hadden ze vast niet verwacht! :)
Afbeeldingslocatie: http://www.gl.umbc.edu/%7Edschmi1/images/cows/buzz-cow.jpg

Loeibaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DSmarty: En hoe weet jij dat? Dan denk jij waarschijnlijk ook dat het het leven op aarde toevallig is, en dat het nooit ergens anders heeft kunnen ontstaan. En waarom dan niet? Met andere woorden: kom maar eens met een duidelijk bewijs!

Niksie: ik heb nu bijna een jaar geleden mijn eigen team opgericht: setiathome.ssl.berkeley.edu/stats/team/team_23857.html . Dus sorry, maar ik blijf daarbij zitten... (Je mag ook daarbij komen hoor als je wilt ;))

Arjan B: geinig plaatje. Als koeien (volgens die eerste aflevering van southpark) de meest intelligente wezens op aarde zijn, dan kunnen ze natuurlijk ook naar de maan en terug :)

En bovendien is iedere dag eerste staan in de daily stats vrij saai. Als je over een paar maanden makkelijk 2 miljoen blokjes per dag haalt, dan heb je waarschijnlijk het dubbele van de nummer 2. En wat is DAAR nou aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben Rick en ik doe mee aan SETI@HOME. Voordat ik nu helemaal verrot gescholden wordt wil ik even m'n zegje doen. Ik vind het zo enorm raar dat als ik iemand mail die in de ranglijsten van SETI@HOME stond maar die ondertussen was overgestapt naar RC5/DPC om te vragen of hij bij ons team wil komen ik een enorme scheldkannonade naar m'n hoofd geslingerd kreeg in de trend van "Rot op met je kut SETI....DPC Roelzzz! MOEEEE!"....of iets dergelijks. Jongens, RC5 is hardstikke gaaf en een team als de DPC helemaal. Waarom loopt iedereen elkaars project af te kraken op de wetenschappelijke waarde ervan? Alsof alle DPC'ers de code willen vinden en alle SETI'ers aliens.... Tuurlijk niet, het grootste gedeelte doet het voor de competitie.

Ik heb zelf het grootste Nederlandse SETI@HOME team opgericht. We doen het net zoals jullie enorm goed in de ranglijsten. Buitelandse teams zijn verbaasd over de rekenkracht van de 'Dutchmen'.
Waarom is SETI zo waardeloos dan? Het is toch leuk dat Nederland op beide fronten (zowel RC5 als SETI) fantastisch presteert?
Ik ga dan ook niet met de naam + URL's lopen smijten van mijn team. Het is namelijk niet de bedoeling om hier reclame te gaan lopen maken. Ik wil namelijk dat mensen gewoon doen wat ze leuk vinden en andere mensen die iets anders leuk vinden met rust laten.

We zijn er in principe allemaal op uit om te laten zien dat ons kleine kikkerlandje roelt toch?

Maar om nou ook een SETI@HOME team op te gaan richten voor DPC lijkt me niet verstandig. Ten eerste is er klaarblijkelijk geen animo voor en ten tweede zou dat ten koste gaan van jullie RC5 team en dat zou zonde zijn. Ten derde kunnen wij geen nieuwe concurentie gebruiken! ;-)

DPC'ers: Veel succes met RC5! Jullie gaan de sleutel ongetwijfeld vinden! :-)

Ok, jullie mogen me nu verrot schelden... :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het mogelijk moet zijn om dit een thuisbasis te laten worden voor meerdere projecten.

ikzelf blijf natuurlijk wel RC5 doen maar om nou gelijk alle andere projecten te verbannen vind ik wel een beetje ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Rickman2, mooi gezegd.. lijkt wel een AA meeting :)
Van mij mag je hier best een linkie naar die stats neerzetten. Ik heb dan misschien een voorkeur voor rc5, maar ik vind het altijd koel om een NL team te zien heersen, zelfs in seti :)

Keep up the Moooo work!

EDIT: ow.. en niksie, ik hoop wel dat je ff toestemming hebt gevraagd aan Femme om DPC als naam te gebruiken. Anders :r

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceaser
  • Laatst online: 15-09 16:40
Je mag van mij best wel een Seti team oprichten maar hij heet nu a) Dutch Power Cows
en b) post zoiets niet in het forum van de RC5 power cows, dan vraag je om gesodemieter.
Seti is ok maar dpc rulezzzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, jongens het spijt me, ik zal bij m'n eige team weggaan, ik zal mijn 20K bij evangelista flushe en voor de rest op een mac Seti team doorgaan, nogmaals sorry

PS: aan het einde van RC5, kunnen jullie mij dan teamleider maken van het niewe SETI project ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seti, Macs en nu voor Evangelista flushen. Volgens mij hebben we alle godslastering nu wel zo'n beetje gehad, niksie ...

Het bleek dus ook allemaal drukte om niksie.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Laatst online: 21-08 17:17
Ik denk dat het toch wel juist was hoor, om deze Seti thread hier te posten. Het mag dan wel een RC5 / DPC forum zijn, maar dan nog is dit het forum wat het meeste weg heeft van Seti en mij dus de juiste plek lijkt.

Wat overigens niet beteknt dat ik zelf Seti zou willen draaien ofzo, nee. Ik zou het zelf ook nooit doen zoals ik hierboven al gezegt heb, maar laat de mensen die dat wel willen dat toch gewoon lekker doen.
Pagina: 1