Internet via 3com on board

Pagina: 1
Acties:

• Goliath
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-04 14:19

Goliath

hi ho silver... away

Topicstarter
na het lezen van de FAQ kom ik er nog steeds niet uit. Ik heb een mobo met een 3com LAN poort een NVidia LAN poort. Mijn huidige internetverbinding loopt via een 3 com netwerkadapter (voor alle duidelijkheid: een gewone pci-kaart) Nu wil ik graag internetten via mijn 3com poort onboard. Mijn OS is WinXP. Wat moet ik doen?

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vrij simpel: de netwerkkaartinstellingen onthouden of opschrijven van je huidige 3com PCI kaart, vervolgens die eruit halen, onboard 3com activeren in BIOS, reboot, onboard 3com wordt automatisch geinstalleerd en wat rest is de instellingen van de kaart herstellen :)

edit:
Het is idd vrij basic, ik raad je aan om flink veel topics te lezen. Hierdoor wordt je kennis zeer sterk vergroot, en zul je over een paar maanden zien dat deze vraag onder het niveau van GoT ligt. Veel succes! :)

[ Voor 31% gewijzigd door hereweare67893 op 01-02-2003 00:06 ]

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Het spijt me heel erg, maar:

http://www.beginnersweb.nl

Dit is wel een ERG basic vraag op een forum waarop (enige) voorkennis vereist is. Om je toch nog een beetje antwoord te geven: Je plugt het kabeltje in je nieuwe kaartje, en configureert die net zo als je de oude eerst had.

gemeld

• Goliath
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-04 14:19

Goliath

hi ho silver... away

Topicstarter
Dit heb ik dus ook geprobeerd: tevergeefs

• rontemp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-05 11:59

rontemp

MUHAHA

lees de topic mac adres spoofen, Je moet wel eers het mac adres van je pci nic uitvogelen door op start uitvoeren, cmd intypen <enter> dan ipconfig /all in de console intypen<enter> het mac adres noteren, en zoals op het plaatje in de topic mac adres spoofen in vullen ZONDER KOPPEL TEKENS bv 6304CH1FE9A4

Asrock 939Dual-SATA2, AMD 3200 Venice, 2x512 Mb, Radeon9800Pro, Compaq V1000 21",Blaster live!,samsung SP1614N (160Gb/8Mb),IBM 40GB 7200rpm, 2xmaxtor 40 Gb (raid0), Intellimouse Explorer win98se/win2k/XP

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

steek kabel in 3com pci
zorg dat je een ip krijgt
code:
1
ipconfig /renew

release dat weer:
code:
1
ipconfig /release

steek kabel in je andere 3com onboard
code:
1
ipconfig /renew

Als je provider geen harde vaste leases (op mac adres) gebruikt zou dit moeten werken.

Het wil ook wel es helpen als je zegt welke provider je hebt

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1