Toon posts:

projectieverf voor een zelfbouw projectie scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gehoord van dit goedje maar weet alleen niet hoe het heet . ik kan er zelf niks van vinden op het net weet iemand hoe deze verf genoemd wordt ? of beter nog een site waar ik die kan bestellen :)

Verwijderd

Topicstarter
echt niemand ? :*(

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

pfew, sorry ik ken het niet....
Is gewoon witte verf niet afdoende dan?

Verwijderd

Topicstarter
hehehe nee eigenlijk niet . dat d8 ik eerst ook maar dat shceelt dus behoorlijk veel op de beelkwaliteit ik heb het gezien .

maar mischien heb ik dit in het verkeerde forum gepost hij zou beter in het audio video forum passen .

my bad

Mods deze thread verplaatsen pls ?

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 23:13:
[...]

Mods deze thread verplaatsen pls ?
meld het in schop een modje ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op verzoek van VB naar AV :)

Verwijderd

Topicstarter
thanks pollewob

ik hoop dat ik hier meer sucses heb , al krijg ik het idee dat maar bar weinig mensen dit kennen.

komop a.u.b nog 1 maand en dan heb ik het nodig :)

Verwijderd

dat is gewoon spierwit dat je nodig hebt, dus wit dat gaat reflecteren bij een blacklight...

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-04 05:09
Ik denk dat je dit spul bedoelt:

http://www.goosystems.com...cgi/screengoo?id=H5W92eEj

Screen Goo

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik wilde idd met goosystems aankomen, maar dat is al genoemd dus. Als je een digitale projector gebruikt kun je ook gewoon witte latex gebruiken, eventueel een grijzere tint. Op htforum.nl kun je ene thommy vinden die doek verkoopt met een gain van 1.33, en er is daar ook iemand die doek met een gain van 1.1 verkoopt geloof ik (of op een ander forum), keus genoeg dus als je een goedkoop vast scherm wilt :).

Verwijderd

is dat ook ergens in nederland te koop?....

Verwijderd

Topicstarter
kijk daar heb ik wat aan jongens , thanks !

nu ga ik eerst ff die links doorspitten .

il be back

Edit: dat GOO spul klinkt perfect !! ik weet al bijna zeker dat ik dat spul ga bestellen . maarja mijzelf kennede moet ik dan ook een sprayer gaan kopen want als ik het doe moet het goed zijn :)

Wit blijkt dus inderdaad niet de beste keus te zijn voor een DLP projector
en prijzen vallen mij nog mee , €60 voor 500ml topcoat en 12€ voor 500ml basecoating .

bekijk dat scherm dan wat ze gemaakt hebben met dat spul , nu wil ik het op zn minst net zo mooi maken :D

http://www.goosystems.com/goosystems.cgi/gooscreens

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 23:44 ]

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Goo heet het systeem idd, op het AVS-forum zijn er ook mensen die het gebruikt hebben. Ik vind het persoonlijk alleen wat aan de prijzige kant. Gewone pot latex mat witte verf werkt ook prima. Dan krijg je gewoon een gain van 1.0.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Pagina: 1