Onlangs een low price/sound voeding gekocht van 300 W voor een Athlon 900 2 HD's en 2 CD's. De voeding doet het goed, maar er zijn momenten dat wanneer ik de computer aan zet deze na 2 seconden gelijk uit gaat. Het power lichtje knippert dan, net zoals dit is als hij in de slaapstand is. Ik moet dan eerst de computer weer uit zetten, 1 minuut wachten en 'm dan weer aanzetten. Soms gaat hij dan weer slapen, als hij echter aan blijft merk ik niets van een instabiel systeem of zo.
Als ik het systeem in de slaapstand zet en ik druk op de aan-knop lijkt het alsof hij echt niet meer wakker wordt. Ik moet dan eerst de stekker eruit halen!
Mijn vraag: Is dit een kwestie van te laag vermogen (wat op zich vreemd is gezien mijn oude psu 250w was) - of is dit toch een defect?
Tnx!
Als ik het systeem in de slaapstand zet en ik druk op de aan-knop lijkt het alsof hij echt niet meer wakker wordt. Ik moet dan eerst de stekker eruit halen!
Mijn vraag: Is dit een kwestie van te laag vermogen (wat op zich vreemd is gezien mijn oude psu 250w was) - of is dit toch een defect?
Tnx!