4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Moet je even bij een mediamarkt langsgaan. Ze hebben daar natuurlijk ook voor de grote plasma schermen externe tuners, maar in Groningen hebben ze ook een onder een flatscreen staan. 30 bij 20 bij 5 dacht ik.
Wel opletten wat het kost natuurlijk ... misschien heb je voor een klein bedrag meer een complete videorecorder met dezelfde specs. En da's ook een tuner.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Sja, daar zeg je zo wat. Alleen de meeste videorecorders hebben geen s-vhs uitgang, dat zie je alleen op de S-VHS recorders. (toch?)dreeke schreef op 31 januari 2003 @ 22:42:
Wel opletten wat het kost natuurlijk ... misschien heb je voor een klein bedrag meer een complete videorecorder met dezelfde specs. En da's ook een tuner.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
dreek heeft idd gelijk. maar je kan ook zoiets in je videorecorder prikken:
http://www.hauppauge.de/produkte.htm , op usb 1.1 gebied zijn er nog wel wat producten leverbaar zie link hauppauge
.
s-vhs is de standaard aansluiting voor America/Japan. SCART voor Europa.
Kan je niet capturen vanaf SCART / Composiet?
Kan je niet capturen vanaf SCART / Composiet?
Jullie hebben me aan het denken gezet. Ik vergeet die tuner gewoon, en ga op zoek naar een betaalbare S-VHS recorder (kan ik m'n oude s-vhs banden meteen naar PC overzetten). Dat ding van Verdicampo kan nog wel eens van pas komen!
Oh, en de reden dat ik dit zocht was dat zelfs m'n S-VHS opnames ruis bevatten. Meer dan de TV uitzending. Ik heb net even de videorecorder aan m'n PC gehangen en wat opnames gemaakt: haarscherp. Ik ga dus voortaan direct vanaf de recorder capturen.
Thanx guys
Oh, en de reden dat ik dit zocht was dat zelfs m'n S-VHS opnames ruis bevatten. Meer dan de TV uitzending. Ik heb net even de videorecorder aan m'n PC gehangen en wat opnames gemaakt: haarscherp. Ik ga dus voortaan direct vanaf de recorder capturen.
Thanx guys
[ Voor 35% gewijzigd door Microkid op 31-01-2003 23:41 ]
hey dat dingheb ik ook ergens liggen. das rotzooi :-) de s-video is namelijk anagelsoten via de draad van de component uitgang. dus gewoon ranzig aangesloten :-)Verdicampo schreef op 31 januari 2003 @ 23:03:
dreek heeft idd gelijk. maar je kan ook zoiets in je videorecorder prikken:
[afbeelding]
HT & NAS & Inventaris
Net alsof al die dingen hetzelfde zijnranzige_pad schreef op 01 February 2003 @ 14:26:
[...]
hey dat dingheb ik ook ergens liggen. das rotzooi :-) de s-video is namelijk anagelsoten via de draad van de component uitgang. dus gewoon ranzig aangesloten :-)
Mother, will they like this song?
Pagina: 1