Toon posts:

[php] raar script waardoor veel data-transfers?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een .php gedoe op mijn site lopen.. Nu keek ik bij mijn site stats en zag ik dat ik in één week 29 MB datatransfer had, met alleen maar één simpele tekst-based pagina... Ik heb ongeveer 500 pageviews gehad, dus zoveel is dat ook weer niet... Komt dit doordat ik met mijn n00b php skills onwijs veel traffic genereer? Of wordt ik genaaid door mijn hostingsbedrijf? Of ben ik gewoon do?

Weet iemand hoe dit kan...?

Een stukje van de code:

if($array = mysql_fetch_array($result_id))
{

print "<table>";

print "<tr><td><b>Naam website</b></td><td><b>Link</b></td>";

do
{
printf("<tr><td>%s</td><td><a href='%s'>%s</a></td><td><a href='editlink.php?id=%s'>edit</a></td>",$array["name"],$array["link"],$array["link"],$array["id"]);
}
while ($array = mysql_fetch_array($result_id));

print "</table>";

De pics: let dus ff op de Bytes... En zou het kunnen komen door de vele requests?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tom.smulders/tom.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tom.smulders/tom2.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 21:57 ]

Verwijderd

Je kan ook te weinig moeite doen..... Vraag de pagina op en kijk hoe groot het uiteindelijke bestand is. Tel daarbij je upload en e-mail op en kijk of je met x aantal pageviews aan 25 meg komt... :/

Verwijderd

Topicstarter
Dat zeg ik al.... 3 kb * 500= 1,5 MB + 0 mail + hoogstens 200 kb upload.... = 29 MB????

Verwijderd

En de plaatjes? De data die je uit de DB trekt misschien? Je kunt zelf ook wel een inschatting maken lijkt me :)

Maar leg me nou eens uit: wat heeft dit met webdesign en graphics te maken en waarom stuur je niet even een mailtje naar je provider :?
Dan heb je tenminste uitsluitsel :)

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 09:41
Misschien omdat hij het gevoel heeft dat hij iets over het hoofd ziet.... (sorry Florisson...)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Ja sorry, maar dit is dus niks voor W&G, maar een zaak tussen jou en je hoster.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.