Gezocht: Designs voor T.Net/Got/DPC merchandise

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Ik en Ruuddieboy zijn bezig met merchandise voor DPC, T.net en GoT. We gaan T-Shirts maken, Keycords, sweaterz en nog veeeel meer van dat soort ongijn.

Nu zoeken we mensen die ontwerpen kunnen maken die op zo'n t-shirt komen.

Nu denk je: Wat heb ik eraan? Well, wat dacht je hoe het voelt dat er strx duizenden t-netters rondlopen met jouw design op hun t-shirt.
Dat moet goed voelen, of niet soms :)

Dus: Happy Designing!

Plz. Post voorbeeldjes hier! Sjek onder Dutch Power Cows - DPC Merchandise voor meer info!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

Je hebt al aan GoT t.net gevraagd of ze dat goed vinden :?

edit: by the way, in de W&G FAQ staat iets over anderen voor je karretje spannen ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 21:13 ]

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-04 18:19
Leuk! Is dit de officiële merchandise-wear van tweakers.net? Zoniet zul je denk ik wel toestemming moeten vragen omdat ze op die manier inkomsten mislopen. (tweakers.net is een nv hé ;) )

Verwijderd

ShadowrunR schreef op 31 januari 2003 @ 21:12:
(tweakers.net is een nv hé ;) )
offtopic:
geloof het niet:
Tweakers.net BV
2e Atjehstraat 19A
3531 SP Utrecht

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-05 16:46

Daniel

Kapitein NCC-1701
De merknamen en beeldmerken (logo's) van tweakers.net zijn beschermd. Als je voor eigen gebruik een Tshirtje of iets dergelijks wilt maken maakt ons dat weinig uit, maar zomaar merchandise verkopen met onze naam erop is niet toegestaan. Vergeet het dus maar.

Verwijderd

En dan lijkt het mij dat er niet veel W&G'ers zijn die er dan nog aan meewerken, en om die reden gaat het topic dicht. Want hoe dan ook, is het niet de bedoeling dat er mensen gevraagd worden voor iets waar jullie geld aan willen gaan verdienen. Jammer maar helaas.

Verder blijkt dat er niemand van de crew vanaf wist, en dan is dit soort topics natuurlijk altijd uit den boze ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.